20 Temmuz 2017 Perşembe

Dolma Meyhane

Bir süredir doktora tezimle ilgili işlerim var. Tez Öneri Formu doldur, hocaların bununla ilgili yorumlarını al, düzelme yap filan... Haftasonu dahil devamlı bunlar üzerinde çalıştım ve uzun zamandır bana dert oluyordu. Neyseki dün bütün formlar tamamlandı, Tez İzleme Komitesi hocalarını imzaları alındı ve Fen Bilimleri Enstitüsü'ne teslim edildi. Şimdi bir makale çalışması için uğraş verdiğimden rahatlama kısa sürdü ama dün akşam bir arkadaşımla çoktandır planladığımız Kaleiçi programımızı gerçekleştirdik. Hep ben O'na bir yerleri tanıtıyordum, dün akşam da o beni Dolma Meyhane'ye götürdü. Burada daha önce Luxus Grubu'nun konserini dinleyerek bol bol dans edip çok eğlenmiştim ama meyhane havasını ilk defa dün tattım. Gerçi biz rakı, meze yapmadık ama (ikimize de rakı biraz dokunuyor) fasıl eşliğinde biralarımızı içtik. Dün hiç fotoğraf ve video çekme havamda değildim. Aslında blogumu düşünmem gerekirdi çünkü bunları yapmadığım için bugün pişmanlık yaşadım ama size Youtube'dan bu mekanın havasını yansıtacak videolar buldum. Videolarda mekan dünkünden kalabalık ve kop kop parçalar çalınıp oynanmış, biz içli fasıl müziği dinledik. Yine de videolara göz atın, canlı, kıpır kıpır, eğlence güzel. Acaba haftasonu mu böyle oluyor ;)




Her gününüz bayram neşesinde geçsin. Geçen günleri geri getiremiyoruz, en azından yaşamakta olduğumuz her anın keyfini çıkaralım ki, sonra yıllarımız bomboş geçti diye yanmayalım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder