17 Ekim 2015 Cumartesi

Son İzlediklerim; Marslı ve Kızıl Tepe Filmi

Birazcık uzaya, ne bileyim geceleyin yıldızları, ayı izleme merakınız varsa Marslı filmini kaçırmayın. Benim gibi Jüpiter'i, Mars'ı filan da gözlemişseniz, gitmişsinizdir çoktan zaten. Kesinlikle çok sıradışı bir film. 3 Boyutlu ve Mars'ın topoğrafyasını filmin sonuna kadar ağzınız sulanarak gözlemleme şansı buluyorsunuz. Ben yanlız izledim filmi ve o kadar kaptırmışım ki kendimi 2 saatlik filmi 1 saatlik filan zannettim, çok çabuk bitti gibi geldi. Ayrıca konu kurgusu çok başarılı, kitabını okumadım hala ama çok güzel uyarladıkları belli, daha fazlasını aratmıyor. Hararetle tavsiye ederim... Filmin fragmanı...


Kızıl Tepe filmine de az sonra gideceğim, bazen rutin ve sıkıcı olabilen hayatıma biraz heyecan katsın diye. Bu film korku ve gerilim unsurları taşıyormuş çünkü. Hayaletleri görebilen ve babasıyla yaşayan bir kadının, babasının bir konuğuna aşık olması ve babası öldükten sonra bu adamla evlenmesi konu ediliyor ve gotik bir malikaneye taşınmasıyla film daha ilginç bir hal alıyor sanıyorum. Çünkü bu müzevari ev birçok sırrı ve hayaleti barındırıyor. Filmi bir yazar değerlendirmiş, izlenmesini tavsiye ediyor. Az sonra göreceğim... Fragmanı...



Mutlu haftasonları ***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder