20 Aralık 2022 Salı

Aşk Çeşmesi film yorumu

 Bu filmi yılbaşı temalı bir film ararken buldum. Tam olarak öyle bir film değil ama bundan sonra yılbaşına kadar izleyeceğim filmler genellikle bu temada olacak. Çoktandır romantik-komedi izlemiyordum. Klişeleri olmakla beraber kendine has bir çekiciliği, orijinalliği var filmin. 


Müze müdiresi Beth, bir iş etkinliğinde eski sevgilisinin başka biriyle nişanlandığını öğrenir. Topluluk tarafından nişanın Beth'le sevgilisi arasında olacağı gibi bir yanlış anlaşılma yüzünden de herkese rezil olur. Eve dönüp hayatının en kötü gecesini geçirdiğini düşünürken kardeşi bir seyahat esnasında uçakta tanıştığı bir İtalyan'la evleneceğini söylemeye gelir. Beth kardeşinin sadece birkaç kez gördüğü bir adamla evleneceğini duyunca ayrı bir moral bozukluğu yaşar ancak bir kaç gün sonra düğün için Roma'ya gider. 

Düğünde Nick'le tanışır ve O'nun çekim alanına girer ancak dışarı çıktığında O'nu başka bir kadınla öpüşürken görür. Morali yine bozulan Beth, Roma'nın ünlü Aşk Çeşmesi'nin önündedir ve isyanını dışa vurarak hiç düşünmeden havuza girer ve oraya atılmış dilek paralarından birkaçını alır. Bunun bilincinde değildir ama aşk dileğiyle atılmış bu paralar sihirlidir ve bunları alınca bu paraları atan adamlar O'na aşık olur.

Roma'daki Aşk çeşmesi
Romantik komedi filmlerini seviyorsanız, izlemenizi öneririm. Benim gibi uzun zamandır romantik komedi izlemiyorsanız da değişiklik hoşunuza gidebilir. Sevgiler 💙

6 yorum:

  1. Böyle filmler çok tatlı oluyor, izledim mi hatırlayamadım ama not aldım, izleyeceğim:))) Bir de Roma'yı çok severim, Aşk Çeşmesi çok güzel geliyor bana:))) Yılbaşı temalı film arıyorsanız ben instagram hesabımda öne çıkanlarda sabitledim, her gün bir film öneriyorum, isterseniz bir bakın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roma'yı ben de çok merak ediyorum :) Önerdiğin yılbaşı temalı filmlere hemen bakıyorum :))

      Sil
  2. Romantik komedi okumayı sevmiyorum ama izlemeyi gerçekten çok seviyorum :) Bu filmin konusunu da çok beğendim. İzleyeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Bu filmi ben de bu sene izledim. Konusu hoşuma gitti. Saçma yerleri de vardı ama oraları rahatsız etmedi.

    YanıtlaSil