29 Aralık 2022 Perşembe

2022 mimi

Sonuna geldiğimiz yılın muhasebesini yapmak için tasarlanmış bu mimi eski blog yazılarında gördüm. Yeni yıla dair bir yazı yazmadan önce bunu yapmak iyi olabilir diye düşündüm :) 

Başlayalım o zaman...

2022 senin için nasıl geçti?

Bu ara bir arkadaşla bir araya geldiğimizde bu konuyu konuştuk. Benim aklımda pek birşey yoktu, boş mu geçti acaba diye düşünürken sosyal medya hesaplarımdaki fotoğrafları gözden geçirdim. Aslında dolu dolu yaşamışım. Birkaç kez şehir dışına çıkmış, bir iki kere de yatılı geziye gitmişim. Hafta sonu yürüyüşlerini fazla aksatmadan bayağı spor yapmışım. Blog açısından ise pek verimli sayılmam. Blogu açtığım yıl olan 2015'ten beri en az yazı yazdığım yıl oldu. Kalın kitaplar okuyup sayıca az olan bir yıl da oldu aynı zamanda. 

Bu yıl yapmak istediğin ama yapamadığın bir şey var mı?

Yurtdışı seyahati yapmak ve makalelerimin yazımını bitirip yayınlatmak isterdim.

2022'yi bir tatlıya benzetsen neye benzer?

Yakınımda yaşanan kayıp ve sağlık problemleri yüzünden tatlıya benzetmek içimden gelmiyor. 

Bu yıl en sevindiğin olay nedir?

(Bir istasyonda benzin alıyordum, sanırım yere motor yağı dökülmüş. Hızlı hızlı yürürken şiddetli bir şekilde dizlerimin üzerine düştüm.) En sevindiğim olay, bu hasardan çabucak tamamen kurtulup uzun yürüyüşlere geri dönebilmem oldu. 

Bu yıl en çok hangi filmi, diziyi, müziği, kitabı beğendin?



Fantastik canavarlar'ın 2. filmini bu sene izledim. Sanırım en beğendiğim film oydu. Dizi olarak Güç yüzükleri, çalışırken YouTube'un Lofi Girl kanalı müzikleri, şarkı olarak Luis Fonsi'den Despacito. Kitap olarak Sherlock, Lüpen ve ben serisi ile Dahiler sınıfı serisi. Bu serilerden birer kitap okudum ama diğer kitaplarını yavaş yavaş ediniyorum.

Mimi yapmak üzere üç arkadaşımı davet ediyorum: Sule Uzundere Blog, Duygu'nun Mekanı, Mavilikız

Yapabilen herkesinkini de zevkle okurum. Sevgiler 💙

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder