30 Aralık 2022 Cuma

2023 mimi

 Bu mim 2023'te gerçekleştirmeyi istediğimiz hedefleri kapsıyor. 2023'ten beklentilerimiz neler, nasıl geçirmek istiyoruz bu yılı, sanırım bunu hemen hemen tüm bloglar yaptı ya da yapacaktır...


*** 2023'te kitap yazma üzerine bir hayalim var. Yayınlanmayı bekleyen iki makalem var, önceliğim onlar tabii. Edebi veya mesleki bir kitap, biraz uçuk bir hayal çünkü ne yazacağım hakkında şu an hiç fikrim yok.

*** Hobi olarak yaptığım seramiğe devam etmek istiyorum çünkü zevk veriyor bana. Satamasam da ona yakın faydası oluyor. Yeri geldiğinde aile dostlarımıza ve arkadaşlarıma hediye ediyorum veya kendim kullanıyorum. Bu da satmak kadar tatmin edici. Aslında ürünler birikse satma girişiminde bulunma planım da var. Ama haftada bir, üç saat atölyeye gittiğim için ürünler zaten nadide. Yılbaşından dolayı şu an elimde hiç kalmadı gibi birşey.

*** Geçen sene az kitap okuyayım daha çok işlerime odaklanayım, daha çok spor yapayım diye bir hedef koymuştum. Bu sene kitap okumayı tekrar öne çıkarmak istiyorum çünkü boş vakitlerimi doldurması gerekiyor, zaman verimli geçiyor.


*** Yurtdışı seyahatleri yapmak. Şu an planda sadece bir aylığına Kanada var.

*** Haftasonu yürüyüşlerine devam etmek. Pazar akşamı yürüyüş sonu yorgunluğu üzerine dinlenmek öyle keyifli oluyor ki...  

*** Daha programlı yaşamak, ertesi gün yapacağım işlere bir gece önceden karar verip uygulamak. Yazmaya bile gerek yok, aklımdan geçirsem yeter.

*** Bloga daha çok, daha kaliteli yazılar yazmak.

*** Yeniliklere açık olmak. Yeni tarifler denemek, yeni mekanlar denemek, yeni rotalarda yürümek, görmediğim şehirleri gezmek.

*** %100 sağlık, huzur ve bol para 

*** Son olarak piyango biletlerime yüklü miktarlarda para çıkmasını diliyorum :))

Seneye değerlendirmesini yaparız neler gerçekleşmiş diye, yeni yılınız kutlu-mutlu olsun 🎉

2 yorum:

  1. umarım hayallerin gerçek olur:) seramik çalışmalarını ilgiyle takip ediyorum, çok başarılı:)

    YanıtlaSil