16 Temmuz 2022 Cumartesi

Ravioli denemeleri bölüm 2

Bilmiyorum hatırlayan var mı ama daha önce mantarlı ravioli yapmıştım, bu kez klasik kıymalı yaptım. Mantarlı olan kremalıydı, sanırım o yüzden daha lezzetli olmuştu. Bir de hamuru daha küçük kesmiştim. Bu çiğ börek boyutunda oldu. Tarifin ölçüsü oldukça fazla, malzemelerden birçok parça çıktı, birkaç gün yedik. 


Annem akıllılık edip ilk günden sarımsaklı yoğurt sosu hazırlayıp mantı gibi yedi. Ben İtalyan usulü yemek istedim :)

İtalyan usulünü beğenmezken, sonraki gün ben de sarımsaklı yoğurtlu yeyince aşırı beğendim. Hamuru bol yumurta ve irmikle hazırlanıyor, bu da hamurunu güzelleştiriyor. Daha küçük hazırlayıp mantı üsulü denemenizi tavsiye ederim. Tarifi BURAYA bıraktım. Sevgiler💙

6 yorum:

  1. Elinize sağlık, çok güzel görünüyor:))) Afiyet olsun:)))

    YanıtlaSil
  2. Sarımsaklı yoğurtludan vazgeçemeyiz biz. :)) Güzel görünüyor, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Sarımsaklı yoğurdun güzelleştiremediği şey yok gibi.

    YanıtlaSil