25 Şubat 2022 Cuma

Sunrise Seramik

 Merhabalar, uzun bir süredir uğraştığım seramik sanatında elimin hızlandığını ve ustalaştığını hissedince yaptığım el emeği göz nuru ürünleri satmaya karar verdim :) Bunun için bir instagram sayfası açtım: Sunrise Art tıklayarak ulaşabilirsiniz. Her bir seramik obje için ayrı ilgi gerekiyor ve elde fabrika yapımı gibi olmuyor. Ama biraz yamukluk ayrı bir hava katıyor ve kullanımı çok keyifli...





Buraya eklediğim fotoğraflar genellikle yapım aşamasında olanlar. Boyanıp fırından çıktıkları zaman instagram sayfama ekleyeceğim. Sayfamı takip edip bana destek olmak ister misiniz? İstediğiniz bir modeli de yapmam için bana gönderebilirsiniz. 

Link: Sunrise Art

Sevgiler ❤


10 yorum:

  1. Hayırlı olsun. Takibe aldım. Çok hoş görünüyorlar. Kolay gelsin😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok yoğun olmasa da uğraşıyorum 😊

      Sil
  2. Tabiki hemen takibe aldım ♥

    YanıtlaSil
  3. çok güzel gözüküyor bakayım:) ellerine sağlık, sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel elinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Vayyy tebrik ederim. Yazılarında seramik çalıştığından bahsetmiştin ama bu kadar ilerlettiğini bilmiyordum. Emeğine sağlık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil