16 Şubat 2022 Çarşamba

Sevgililer Günü temalı alıntılar ❤

Merhabalar, sevgililer günü paylaşımım bugüne kaldı :) Böyle günleri rutin hayatımıza bir değişiklik kattığı için seviyorum. Ne kadar ticari dense de ne hediye alacağım diye araştırma yapıp kafa yormayı da seviyorum. Sonuç olarak düşündüklerimden apayrı bir şeye denk gelip alıvermek bana da sürpriz oluyor :)

Bu günün aslında sevgi günü olduğunu biliyoruz değil mi? İki gün gecikmeyle, sevip sevilmenin kıymetini bilen herkesin günü kutlu olsun!


Bu güne itafen okumayı henüz bitirmediğim Tutulma'dan (Stephenie Meyer- Alacakaranlık Serisi - 3. kitap-) alıntılar paylaşacağım sizinle. 

❤ "Benim için ne kadar önemli olduğun hakkında bir fikrin var mı? Seni ne kadar sevdiğimi biliyor musun? Beni sıkıca sert göğsüne bastırdı, başım çenesinin altındaydı. Dudaklarımı onun buz gibi boynuna bastırdım. "Seni ne kadar sevdiğimi biliyorum," diye fısıldadım."

❤ "Eğer hayatımın kontrolü sadece bana bağlı olsaydı, zamanımın çoğunu Edward'la öpüşerek geçirirdim."

❤ “Kapıyı hevesle açtım – kolayca ardına kadar açılmıştı – ve işte oradaydı, tam karşımda benim mucizem duruyordu.”

❤ “Ellerimiz kenetlenmiş dururken bileğimi yüzüne yaklaştırdı. Gözlerini kapatmış, burnunu tenimin üzerinde gezdirirken yüzünde tatlı bir gülümseme vardı. Daha önce de söylediği gibi, şaraba karşı koyarak kokusunun tadını çıkarıyordu.”

4 yorum:

  1. Seride en sevdiğim kitap buydu. Nostalji oldu bana. Ben de bugünü sevgi günü olarak görüyorum. Birbirini seven, her anlamda, herkesin günü kutlu olsun :-)

    YanıtlaSil
  2. sevgi günleri içimizdeki sevgiyi çoğaltır umarım:)

    YanıtlaSil