5 Ocak 2022 Çarşamba

Aralık ayı özeti

 Bu ayı es geçeyim diyordum ama canım bir şeyler okumaktansa yazmak istiyor şu an. Gelelim, geçen ay öne çıkanlara :)

Seviyorum

Sinema, tiyatro, opera ve baleye gitmeyi seviyorum. Geçen ay uzun süreden beri bunları en fazla gerçekleştirdim. Her etkinlik farklı bir tat bıraktı ve uzun süre ara vermeden böyle devam etmesini istiyorum. 


Yiyorum

Geçen ay tarifini daha önceki yazılarımda verdiğim poğaça ile haşhaş ezmeli çörek yaptım. Çörek hamuru çok başarılı olmadığı için tarifini vermeyeceğim. Ancak haşhaşın beni uzun saatler uyuttuğunu söyleyebilirim, rahatlatıcı bir etkisi var. Özellikle stresli günler geçirdiğiniz bir ara deneyin derim :) 

Benim için değişik olan bir diğer yiyecek hamsi oldu. Normalde hamsiyi hiç sevmem ve almam ama çok taze bulunca aldım, kızartması hoşuma gitti. Sanırım bu ara mevsimi. Yılbaşında kütük pasta yaptığımdan bahsetmeyi unutuyordum az daha. Tarifi birçok yerde var, benim yaptığım tarif diğer bilgisayarımda kayıtlı olduğu için şimdi veremeyeceğim. Çoook lezzetli..


İçiyorum

Geçen ay pazardan aldığım minik elmaların suyunu katı meyve sıkacağında elde edip beyaz şarap ekleyerek ısıttım, sıcak şarap baharatları ile. Elmalı sıcak şarap oldu, sadece böyle birşey olduğunu duymuştum tarifi kendim uydurdum, yalnız beyaz şarap olması gerekiyor.

Hissediyorum

Kış aylarının Antalya'da ne kadar güzel olduğunu, hem bahar hem kış birlikte yaşatıyor. Güneşli havalarda yürüyüş yapmaya doyum olmuyor. 

Yapıyorum

Arkadaşlarımla buluşup etkinliklere katılıyorum. 

Hayal ediyorum

Daha fazla üretken olmayı..

İzliyorum

Yeni yıl gelmeden izlediğim son film Jim Carrey'nin Bay Evet filmi idi. Çok komik ve eğlenceli, çok beğendim. Yorumunu yazacağım ama üst üste film yorumları geldi, biraz erteledim.

Okuyorum

Stephenie Meyer'in Alacakaranlık serisinin 3. kitabı olan Tutulma'yı okuyorum. 

2022'in her ayının dolu dolu geçmesini ve hayallerin gerçeğe dönüşmesini diliyorum. Sevgiler 💙

4 yorum:

  1. Yaşam dolu dolu devam ediyor, umarım yeni yıl da hayatımızda istediklerimizi yapabildiğimiz bi yıl olur.

    YanıtlaSil
  2. Kütük pastayı bilmiyordum, Google görsellerden baktım çok lezzetli görünüyor. Bazı hesaplar görseli de çok inandırıcı yapmış, etkilendim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifini yazayım bir ara, benim yaptığım çok güzeldi 😊

      Sil