3 Mayıs 2021 Pazartesi

Soru-Cevap Mimi #3

 Bizim evdeki konuşma kartlarından cevaplamak üzere yine kartlar seçtim. Bu şekilde oluşturduğum mim yazılarının üçüncüsü. Biz karşılıklı da oynuyorduk bu oyunu ama artık soruları iyi bildiğimiz için bir süredir oynamıyoruz. Bilgi yarışması gibi yeni bir oyun bulduk kendimize bazı akşamlar onu oynuyoruz.

Sorulara geçeyim, zevkli bulursanız siz de cevaplayın soruları blogunuzda :)

1. Büyük bir müzisyen mi, sporcu mu, bilim adamı mı yoksa politikacı mı olmak istersin?

Bilmem bu soruyu cevaplamama gerek var mı, bilim adamı tabiki :)) Ara sıra sporcu olmak da aklımdan geçmiyor değil ama...

2. Hangi film veya roman karakterinin yerinde olmak isterdin?

Jane Eyre'yi severim, yerinde olmak istemezdim sanırım ama kendimle özleştirmiştim okurken. Şu an bir de aklıma Elli ton serisinden Anastasia Steele geliyor ama O'nu kendimle özdeşleştirmemiştim, yerinde olmak isterdim ama o karaktere fazla benzemiyorum. 


3. Gelecekte olmasını beklediğin bir teknolojiyi anlat

Olmasını beklediğim bir teknoloji varsa, o da ışınlanmak. Tamam hadi, trafik olmadan yol alabileceğimiz uçan arabalara da razıyım :)) Umarım bu teknolojilere sırayla ulaşırız.

4. Bir süper gücün olsa bunun ne olmasını isterdin?

İnsanların aklından geçenleri okuyabilmek isterdim.

5. Hayatına en çok etkisi olan kitap veya film nedir?

Yıldız savaşları sanırım uzun yıllardır izliyoruz, bana uzayı sevdiren film. Kişisel gelişim kitapları çok okuyordum, bana katkı sağladıklarını inkar edemem...

6. Karakterini en iyi anlatan renk hangisi?

Mavi ve yeşil, doğanın yani benim için doğada olmanın,  özgürlüğün renkleri. 

7. Neyin mucidi olmak isterdin?

Bu konuda yüksekten atmayacağım, kendi çalıştığım bilimsel konuda katkı koyabileceğim bir buluşa imza atmak isterdim. Örneğin radar verileriyle elde edilen Bitki İndisi'ni ben keşfetmiş olmak isterdim. 

8. En sevdiğin mevsim hangisi?

Havaların dışarıda uzun zaman geçirmeye müsait olmasından dolayı ilkbahar.

9 yorum:

  1. Keyifle okudum içten cevaplarını Işın🌺🤚😊

    YanıtlaSil
  2. Ben yazar olmak isterdim sanirim suoer guc olarak herkesin degil ama.bir kac kisinim aklini okumak isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında, herkesin aklını okumak kafa karıştrıcı olabilirdi gerçekten 😀

      Sil
  3. Beklenilen tek gelecek çıkıp doğru düzgün yürümek, sağlıkla insan içine karışabilmek şu an için. O derece düşürdüm beklentileri.

    İlkbahar çok tatlı çağırıyor insanı.Sevmemek mümkün mü:)

    Zihin okumak bence de hoş olurdu.

    Güzel bir mim olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, şu an için yürümek bile lüks evet 😔

      Sil
  4. Çok güzel olmuş mim. Kısa kısa cevaplar. Sorular da yabana atılacak sorular değil. İlk Bahar benim de en çok sevdiğim mevsimdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim 😊ilkbaharı seven çoktur herhalde, doğanın uyandığı mevsim heryer çiçek kokuyor 🥰

      Sil
  5. Jane Eyre'yi ben de kendime benzetmiştim.

    İnsanların aklını okumak istemezdim. Duyduklarımdan hiç memnun olmazdım diye düşünüyorum. Sevdiklerimden bile soğuyabilirdim :-)

    YanıtlaSil