5 Mayıs 2021 Çarşamba

Bıçaklar Çekildi film yorumu

 Merhabalar, dün akşam izledim bu filmi. Bir cinayet konusu oldukça sıra dışı ve renkli bir şekilde ele alınmış hatta soruşturmanın eğlenceli geçtiği söylenebilir. Klasik bir dedektiflik hikayesinin dışına çıkılmış ve bunu izlerken çok keyif veriyor. 


Harlan Trombley ünlü bir yazardır ve pek çok kitabı vardır, bu yüzden ayrıca bir basımevine de sahip olmuştur. Büyük bir malikanede yaşamaktadır ve 85. yaş gününü kutlamak için tüm ailesini evinde ağırlar. Yaşı ileri olduğu için işlerinin çoğunu çocuklarına devretmiştir ancak bu yüzden onlarla anlaşmazlıklar yaşamaktadır. Yaş gününü kutladıktan sonra öldürülünce polisler ve bir özel dedektif eve gelip olayı soruşturmaya başlar. 

Dedektifi Daniel Craig'in oynaması hoş bir tanıdıklık yaratmış, üstelik dublaj sesi de Bond Serisi'ndeki ile aynı. Aslında film senaristi sizi ters köşe yapıyor sonunda, çünkü başından beri katilin kim olduğunu bildiğinizi zannediyorsunuz. Çok zekice yazılmış bir senaryo, beyin kıvrımlarınıza iyi geliyor :D


Oyunculuklar da gayet iyi, gerilim dozajında, sonunda "oh be" dedirtiyor. Kısacası filmi her açıdan çok sevdim, olayın geçtiği malikanenin dekoru da çok sıradışı ve masalsı. Bir yazarın kurgu kitaplar yazması için esin verici. Fragmanı aşağıya bırakıyorum, sevgiler ❤

6 yorum:

  1. Eğlenceli bir film gibi. Kalemine sağlık. 😊

    YanıtlaSil
  2. Bu filmi izledim. Çok güzel bir konusu var. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Bu filmi ben de çok sevmiştim. Herkes çok sevdiği için Netflix ikincisini çekecekmiş. Umarım ilki kadar iyi olur.

    YanıtlaSil