12 Aralık 2018 Çarşamba

2019'da kendimden beklentilerim - hedeflerim

Bu yazıya başlamadan önce blogda üç yıl yeni yıla dair ne yazmışım diye okudum. Art niyetsiz sevmeye devam, birlik-beraberlik, bolluk-bereket istekleri tekrardan, ihtirasa kapılmadan emek harcamak-çalışmak, çalışmayı arttırmak, sağlık için çabalamak ilk anda bana o yazılardan gelen ilhamlar.


Bu sene geçen sene yazdığım yazıların neredeyse yarısı kadar yazmışım. Geçen sene İngilizce blog yazmak hedeflerimden biriydi, sanırım ilk aylar bunun sıkıntısını yaşadım, başlayamayınca ikisi de olmadı gibi bir durum...

Akşamları dışarıda çok vakit geçirdim bu sene arkadaşlarımla, sohbet, canlı müzik, biraz dans... Ama 2018 benim açımdan iyi bir seneydi diyemeyeceğim. Pazar yürüyüşlerine fazla katılamadım, en sevdiğim spor trekking i fazla yapamadım. 

2019 çok çok daha iyi bir yıl olsun!

Şimdi hedeflerimi toparlıyorum:

*  Daha sağlıklı beslenmek

*  Sabahları erken kalkma alışkanlığı edinmek

*  Alkol tüketimini azaltmak

*  Şeker-bal tüketimini azaltmak

*  Sağlıklı kilo vermek

*  Sosyal medyada (blogu buna dahil saymıyorum) daha az zaman geçirmek

*  Daha akıllıca alışveriş yapmak

*  Yeni tarifler denemek, yeni bir tarif defteri edinmek

*  Daha çok mektup yazmak (yeni Japon bir arkadaşım var)

*  Arkadaşlarımı daha fazla evde ağırlamak

*  Daha fazla kişinin hayatına dokunabilmek, insanlara faydalı olmak

*  İngilizce blog yazmak (mesleki veya sosyal)

*  Sorgulayarak, değişimden korkmadan adım atabilmek

*  Daha fazla konuda etkin ve verimli olabilmek

*  Sporu arttırmak

21 yorum:

  1. Umarım tüm hedefleriniz alışkanlıklarınız haline gelir. Şimdiden güzel bir yıl geçirmenizi temenni ediyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur, hepsine dair olumlu alışkanlık edinirim. Teşekkürler, size de mutlu, güzel bir yıl diliyorum. Sevgiler

      Sil
  2. Her sene hedef yazmak ve takip etmek bence çok faydalı. Ama hedeflerin genel değil daha nokta atışı olması daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet daha özel yazılmayanlar var ama hepsini gerçekleştirmeyi umuyorum.

      Sil
  3. Hedefleri listelemek motivasyon için oldukça iyi bir yöntem.Tek sıkıntılı tarafı listeyi tamamlayamama ihtimali belirince diğer maddelerden de vaz geçebiliyor insan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yıl içinde ara ara okuyup hatırlamak lazım, inşallah hepsi olur da, zaman içinde olmayan varsa diğer maddelere geçmek...

      Sil
  4. umarım dilekleriniz gerçek olur.

    YanıtlaSil
  5. Hedeflerinize ulaşacağınız bir yıl olur umarım 2019 :))

    YanıtlaSil
  6. 2019'un daha verimli olması dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  7. Umarım 2019 hem kendinizin hem de daha fazla kişinin hayatına dokunabileceğiniz güzel bir yıl olur. Selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur :) Benden de selam ve sevgiler

      Sil
  8. 2019'da dilekleriniz gerçekleşir. İnşallah

    YanıtlaSil
  9. Şahane hedefler ♥
    Kilo vermek kısmı bende de var ama uygulamaya geçermiyim bilmiyorum...

    Tüm hedeflerini gerçekleştirmen dileği ile...
    Öpüyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben de çok öpüyorum :*****

      Sil
  10. 2019 hepimiz için beklentilerimizin gerçekleştiği bir yıl olsun. Ne güzel yeni listeler yapmak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet liste yapınca biraz daha somutlaşıyor hedeflerimiz, gerçekleştirme yolunda atılmış bir adım bana göre :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil