21 Eylül 2018 Cuma

Film yorumu: El Autor / Güdü

Yazarlık üzerine kurgulanmış güzel bir İspanyol filmi. Hepimiz en azından bloglarımızda yazarlık yaptığımız için buradaki hemen herkesin ilgisini çeker diye düşünüyorum. Benim bir de yaratıcı yazarlık atölyesi maceram olduğu için, atölye arkadaşlarımla yaratmak konusunda çektiğimiz sıkıntıları hatırlayıp çok güldüğüm yerler oldu. Tabiki yazabilmek için filmin baş karakterinin başvurduğu yola gitmedik :)


İzlersiniz diye düşündüğümden filmin keyfini kaçırmayacağım. Çok genel olarak, kitap yazmayı çok isteyen ama hayal gücü buna yetmeyen bir adam var filmde. Adamın karısı da yazar ve son yazdığı kitapla iyi bir başarı kazanıyor. Adam karısını bir başka adamla yakalayınca ayrı bir eve çıkıyor ve kitabını yazmaya başlıyor. Apartmanda yarattığı olaylar ile biraz fazla ileri gidiyor ve başı belaya giriyor.


Adamın başına gelenler dram olarak görülebilir ama öykü ve şiir yazarken çektiğim yaratma sancısı yüzünden adamı anladığım için ben kendimden bir şeyler bulup çok eğlendim. İzlemeyi düşünenlere iyi seyirler dilerim.

8 yorum:

  1. İçeriği farklı bir filmmiş... Ben bir ara bu filmi de izleyeyim ♥
    Yorumuna sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ben de yakın zamanda izleyip bir blog yazısı yazmıştım bu filmle alakalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizde görüp izlemeye karar vermiştim sanırım, linkini buraya bırakayım :) http://www.birtutamkarinca.com/2018/09/gudu.html

      Sil
  3. Farklı bir tarzı var, izleyeceğim. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Aaa ben bunu bir ara izleyeyim. Farklı bakış açısı. Güzel olabilir. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil