4 Haziran 2017 Pazar

Cesur ve Güzel Dizisi

Normalde Türk dizisi izleme alışkanlığım hiç yoktur. Sabredemem, beğendiğim birini bile 4-5 bölümden sonra takip etmeyi bırakırım. O gün o saatte müsait olmayabilirim. Sonra da eski bölümleri izleyemem bir türlü. Bir süre sonra da zaten dizi reyting kurbanı olur, yayından kaldırılır. 

Cesur ve Güzel'i Mert Ofluoğlu'nun Kafa Dergi blogunda tanıdım. Çok beğendiğini söylüyordu, gerçi son bölümlerinden hoşlanmadığını belirtse de sonradan, bayağı iyi başlamış ve bir süre öyle devam etmiş. Ben methettiği dönemde bu diziyi izlemeye başladım. Her bölüm bir film gibi, biliyorsunuz bizde diziler çok uzun. Bir oturuşta tüm diziyi bitiremesem de parça parça izleye izleye 8. bölüme geldim. Geç başladığım için Puhu Tv'den eski bölümleri sırayla açarak izliyorum. Cep telefonuma da Puhu Tv uygulamasını yükledikten sonra, bulaşık yıkarken, çamaşır katlarken, ütü yaparken dizi açılıyor ve işler ev hanımı edasıyla sakin sakin yapılıyor:)


Bugün yeterince kitap okuduğuma kanaat getirdikten sonra çayımı elime alıp bir bölüm daha bitirdim. Memnun kaldığımı söylemeliyim, dizi ilerledikçe olaylar ilginçleşiyor. Entrikalar, kıskançlıklar ve aşk var bu dizide. Sıkılmadan izlersiniz tavsiye ederim. 

İyi pazarlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder