22 Mart 2017 Çarşamba

İç açıcı bir sergi

Dün Antalya Müzesi'nde bir sergi gezdim. Yansıma Resim Atölyesi'nde çalışanların karma sergisi, suluboya ve yağlıboya teknikleri çalışılmış. Sergide eserleri bulunanlar: Bengü Koçaklıoğlu Duran, Nuran Kaçar ve Gül Yengin.

Her zamanki gibi müzenin orta kahvesinden de içtim. Bana ikram ettiler bu sefer, sık sık müzeyi ziyaret ettiğim için :)

Çok fazla fotoğraf çektim. Bana sergi mutluluk verdi, bakalım sizde ne duygular uyandıracak?
























Sanatçıları tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum...

2 yorum:

  1. Bende resme giden biri olarak açıkçası Çok sevdim Tüm arkadaşların emeklerine sağlık diyorum Ben Kara kaleme gidiyorum Gerçi ama 4 resme bittim bir parça daha Karlı bir hava,da At arabasıyla olan teşekkür ederim böyle sanatsal bir etkinliği çektiğiniz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Müzedeki sergileri çok az kişi geziyor. En azından bu şekilde sanatçıların tanıtımına katkı oluyor diye düşünüyorum :)

      Sil