30 Ocak 2016 Cumartesi

L.O.V.E.

Yayınımı dün yaptığım kurabiyelerle açıyorum. Resimden anlaşılacağı gibi kime yapıldığı belli... Hamur ve krema tarifini yeni keşfettiğim yemek.com sitesinden aldım. Paylaşayım, resimde gördüğünüz gibi ben farklı yorumladım yapım şeklini: Sandviç kurabiye tarifi 


Falezlerde yürüyüşlerimi aksatmıyorum. Yürürken de enfes manzaralar izliyorum. Seçmece bir tane görmek ister misiniz? Güneş tam bu sivri zirveli dağın arkasında batarken...


Antalya Kaleiçi'ni bilmeyen yoktur. Eski evler koruma altına alınmıştır ve yıkılmaz, sadece restore edilebilir. Butik pansiyonlar, oteller ve barlar bulunur. Hepsi birbirinden güzel... Her perşembe yürüyüş grubumdaki arkadaşlarla Karaf Bistro'da toplanıyoruz. Genelde de bir fotoğraf gösterisi yapılıyor. Öncesi ve sonrasında da bol bol sohbet. Adından da anlaşılacağı gibi bir şarap evi, bir konak restore edilerek yapılmış, içi şahane. Geçen perşembe oraya gitmeden canım bira istediği için Shaker Pub diye bir yere uğradım. Bira ve patates kızartması istedi o gün canım. Dışarıda yanan bu ateşin dibinde oturmak da beni cezbetti.


Çok genç bir kesime hitabeden bir bardı. Canlı müzik grubunun solisti de sesini çok amatörce kullanıyordu, şarkıları çoğu kez bozdu. Ayrıca fazlasıyla şişirilmiş bir ücret ödedim patatesler için. Ama yine de o ateşe değerdi diyeyim ;) ve bu yazımı bitireyim...

Mutlu bir haftasonu olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder