17 Ocak 2016 Pazar

Beklenmeyen Misafir - Agatha Christie

Star Wars Güç Uyanıyor filminden sonra vizyonda izlemeye değer bir film göremedim. Cuma akşamüstü Antalya'daki tüm sinemaların programlarını gözden geçirdim, hepsinde kalitesiz Türk filmleri...

Dün sabah hava çok güzeldi. Kahvaltımı yapmadan evden çıktım, kendimi bir pastaneye atıp doyurduktan sonra öğleye kadar yürüyüş yaptım. Bugün ise hava kapalı ve rüzgarlı, kitaplarımla başbaşayım. Bir de canım annemle. Tatlısından salatasına her türlü besliyor beni bugün :)

Bu kitap böyle bir kedi kucaklanarak okunmalıydı :)
Agatha Christe'nin bu romanını mahallemize yakın bir kütüphaneden aldım ve hemen okumaya başladım. Daha roman başlar başlamaz birkaç paragraf sonra bir cinayet işleniyor. Bir kadın kocasını öldürüyor. Kaybolmuş, tesadüfen yoldan geçen bir adam da bu cinayete tanık oluyor. Evde kimse uyandırılmıyor ve bu cinayeti örtbas etmesi için bu adam kadına yol göstermeye başlıyor. Sonunda birlikte bambaşka bir cinayet senaryosu yazıp kadını kurtarma peşindeler. 

Fakat bu cinayetin bir esrar perdesi yok mu? Gerçekten herşey göründüğü gibi mi? Yani katil kadın mı? Soruşturma başlayınca ne olacak? İşte bunu daha sonra göreceğiz.

Agatha Christie'nin olayları anlatış biçimine, betimlemelerine hayranım. Bu kitap da su gibi akacak gibi görünüyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder