23 Haziran 2015 Salı

Havaalanında Kahve

Kahvaltı yapmayı çok severim, ayrı... Ama yemek yerine kahveyi tercih edecek insanların soyundanım. Benim hayatımın demirbaşlarından biridir kahve. Bazen kalabalık bir insan topluluğu içinde olmak yerine kahvem ve ben, daha cazip bir birliktelik gelir bana... Sabahları kahve içmeden önce kendimi uyanmış saymam, kolay kolay bir işe veremem kendimi. Şu anda da İstanbul Havaalanı'nda bir kahve dükkanında bilgisayarımı açmış yazıyorum bu yazıyı. Yanlız başıma dönüyorum Antalya'ya, kahvem de hareket saatini beklerken ki eşlikçim. İstanbul'da gri, bulutlu bir hava var bu yaz gününde, hatta birkaç gündür böyle. Dışarıdaki nemli sıcak olmasa rahatlıkla kendinizi İngiltere'de hissedebilirsiniz. Benim gibi bir yaz mevsimini orada geçirmiş biriyseniz, özleyebilirsiniz. Buradan görüntülerle bitireyim yazımı ve uçağıma gitmek üzere çıkış kapısına yanaşayım yavaş yavaş... 

Starbucks coffee



3 yorum:

  1. Kahve benim için şimdilik yemek yerini almasa da, çok severim ben de her çeşidini. Doğrusu yemek yerini alsın da isterdim hani:)) şekersizi çok iyi fikir olabilirdi. O aşamaya da gelmeyi umarım, gezme şansım çok olmasa da gerek iş gereği gerekse de sadece gezme amaçlı yazılan küçük yazıları okumak bile keyif veriyor, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Keşke daha çok seyahat edebilsem...

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil