2 Haziran 2015 Salı

Antalya'nın Korkuteli İlçesi'nden Getirdiklerim

Geçenlerde Korkuteli'ye gittik ve bir gece geçirdik. Gittiğimizde bizi böyle bir bruncla karşıladılar aile dostlarımız :) Ertesi sabah da buna ek olarak taze pişirilmiş yufka ekmek kahvaltımıza eşlik etti.


Oranın tereyağını her daim bulunduruyoruz, Antalya'da yaşayanlara tavsiye ederim. Ben bu sefer acı kırmızı biber fideleri ve bir fesleğen fidesi getirdim. Evimizin balkon ve terasındaki saksılara diktim.

Nane yetiştiriyorduk ayrıca saksıda meyve ağaççıklarımız da var, limon ve kamkatımız, ama saksıda sebze yani biber yetiştirmek benim için yeni bir deneyim. Fesleğen de ilk defa yetiştiriyorum. Umarım yaz sıcağını başarıyla atlatırlar, büyüdüklerini görürüz ve kırmızı kırmızı biberlerimi dalından toplarım :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder