7 Nisan 2023 Cuma

Rüzgarın şarkısını dinle - Haruki Murakami

 Kitapta üniversitede biyoloji okuyan bir gencin hayatından bir kesit anlatılıyor. Tokyo'da okuyan genç, yaz tatili için memleketine, Japonya'da küçük bir şehre gelir. Burada yakın bir arkadaşı vardır ve genellikle birlikte buluştukları cafe-barda takılırlar. Biraz hayata ve kendine karşı umursamaz bir tavrı var gencin. Hayatı da, kitap da biraz durgun ve ağır akıyor ama rahat okunuyor ve dinginliği huzur veriyor.

Bir süre sonra bir kızla tanışıyor, kız biraz sıradışı. Birlikte güzel zaman geçiriyorlar, sonra okula dönmesi gerektiği için şehirden ayrılıyor..

Kitapta; bazı film, yazar ve şarkıcılardan bahsediliyor. Özellikle filmi merak ediyorum, yakında izlemeyi düşünüyorum. 

Bu arada iftar yemeği keyifli geçti. Köfte güzel oldu, pasta da Şebnem'in yorumda bahsettiği gibi oldu aynen, hepimizi çok güldürdü. Sevgiler 💙

6 yorum:

  1. harrison ford un diğer yeni dizisi 1923 de güzel :)

    YanıtlaSil
  2. köfte patates ne güzeldir amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köfte garnitürlüydü, içinde biraz patates vardı. Beğenildi ama bana göre kıymanın içinde çok galeta unu vardı. Tarifleri bazen değiştirmek gerek :)

      Sil
  3. Henüz okumadığım yazarlardan biri. Sanırım yazarın kitaplarını okumayan sadece ben kaldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha popüler kitaplarından devam etmek istiyorum :)

      Sil