6 Nisan 2023 Perşembe

İftar Daveti

Herkese merhaba, bu akşam aynı mahallede oturduğum bir arkadaşımı ve kızını iftara davet ettim. Normalde bu gözümde büyümezdi ama daha önce hiç yapmadığım bir yemeği yaptığım için ve tatlı olarak yaptığım tiramisuya acı badem aroması koyduğum için güzel olacak mı endişesindeyim. Acı badem aroması, acı badem yağına benzer birşey ve aşırı yoğun. Suyla seyrelttim ama malum yağ üste çıkıyor ve keki ıslatırken kaşık yağa denk geliyor. Yemek içinse garnitürlü köfte yaptım, fırında iyi pişebilecek mi, çıkınca tadı nasıl olacak diye de merak içindeyim şu an.  

istanbul.net.tr

 Yakın arkadaşlarımla biraraya gelince yeni tadlar denemeyi çok severdim önceden. Tarif çok iyi olmasa da keyifimiz kaçmaz, durumu idare ederdik. Ama bu sefer, iftar daveti üstelik, sürprizli olmasa daha iyi olurdu diyorum. Tiramisuyu şimdiden gözden çıkarmış durumdayım, hazır alınmış tatlıyla durumu kurtarmayı düşünüyorum.

Bloga bir kitap yorumu yazma niyetim var yakında. Japon yazar Haruki Murakami'nin Rüzgarın şarkısını dinle adlı kitabını okudum. İzmir'den ziyaretime gelen yakın bir arkadaşımın hediyesi, Haruki Murakami'nin ilk kitabıymış. Bu ara okuyup yorumladığım romanlardan çok farklıydı, başkasının okuma listenize bambaşka bir soluk getirmesi hoş birşey. Sevgiler 💛

8 yorum:

  1. Arkadaşlarla yeni tatlar denemek gibisi yoktur... Batırırsın gülersin, çıkartırsın parmaklarını yersin. Her türlü sonuç keyiflidir...
    Afiyet olsun

    YanıtlaSil
  2. İnşallah güzel geçmiştir. :)) Farklı tarifler denemeyi severim ben de ama bazı insanlar klasik yemeklerden kopamıyor. Bence risk almayı, yeni şeyler öğrenmeyi sevmiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel geçti Duygu, yeni denemeler konusunda cesur davrandım ama ben endişe ettim biraz, misafirler mutlu mesuttu :))

      Sil
  3. aynı şeyi bende dün yaşadım arkadaşlarımızın geldiği iftar yemeğinde çoğu tadı ilk defa pişirdim ve hazırladım ama çok çok beğendik umarım sizinki de güzel olmuştur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi yemekler, pasta da beğenildi ama ben nedense evhamlandım :))

      Sil
  4. Yeni yemekler, tatlılar denemek ve sunmak çok güzel, ben de çok severim:) Elinize sağlık:) Dediğiniz gibi ilk kez deneyince endişeleniyor insan:) Garnitürlü köfte hiç denemedim, aklımda olsun benim de:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, garnitürlü köfte çok güzel oluyor ama kıymaya çok fazla galeta unu koymayın :)

      Sil