27 Ocak 2023 Cuma

Barbunya salatası

 Merhabalar, son zamanlarda beğendiğim çok pratik ayrıca doyurucu, lezzetli ve sağlıklı bir tarif vermek istiyorum size. Malzemeleri pazardan aldığım gün kullandım, dolayısıyla sebzeler çok taze ve lezzetliydiler. Tarifi Nefis yemek tarifleri instagram sayfasında görüp kendime göre uyarlamalar yaptım.


Malzemeler

1 bardak barbunya

5 sap taze soğan

5 adet kornişon turşu

2 adet yeşil biber

1 adet kapya biber

1 adet büyük limon

1.5 çay kaşığı karbonat

1.5 çay kaşığı tuz

Zeytinyağı

                    Babunyayı bir gece önceden karbonatlı suda bekletin. Haşladıktan sonra biberleri, taze soğanları, kornişon turşuları doğrayıp üzerine ekleyin. Limon suyu, zeytinyağı ve tuzu da ekleyip karıştırın. İşte salatanız hazır. Ben yanında bir çorbayla çok yakıştırdım. Afiyet olsun 💗

22 yorum:

  1. Tam benlik. Denerim ben bunu:)

    YanıtlaSil
  2. Barbunya salatası tarifiniz hoşuma gitti. Bazen yemekte ne yapacağımı şaşırıyorum. Güzel bir değişiklik olacak. Tarif için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de bazen şaşırıyorum yemek ne yapayım diye :))

      Sil
  3. Selamlar, diaryofmeri'nin blog etkinliğinden geldim. Tarifiniz çok lezzetli görünüyor, deneyeceğim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğim salatalardan biridir. Bir de iç börülce salatasını denemeni tavsiye ederim. Bunu aratmayacak :)

    YanıtlaSil
  5. Diyetteyim ve iyi gider gibi:)

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık, çok severim barbunyayı :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blog kesif etkinliginden buldum sizi. Mutfak islerinde yemesini sever ama yapmasini sevmem. Ama saglikli beslenmek de gerek o nedenle tarifinizi ilk barbunya buldugumda yapmayi dusunuyorum. Belki cocuklar barbunyayi bu sekilde severler. Tesekkurler paylasim icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoş geldiniz bloguma :)
      Rica ederim umarım severler :)

      Sil
  8. Çok lezzetli görünüyor😍

    YanıtlaSil
  9. Barbunya'yı çok severim ama salatasını yemedim hiç. Tarif çok güzel görünüyor, elinize sağlık:))) Salatanın her çeşidi benim için ziyafet, aşırı seviyorum salata yemeyi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok hafif, insanı iyi hissettiriyor :)

      Sil