23 Şubat 2023 Perşembe

Sherlock, Lüpen ve Ben - Gizemli tilki avı

 Sherlock, Lüpen ve Ben Serisi'nin 9. kitabını okudum. Daha önce 2. kitabını okumuştum. Sırayla gitmeyişimin sebebi internet üzerinden aldığım kitapları bazı sitelerde bulamamam. Birbiriyle bağlantılı olmadığı için hangisinden başladığınız veya hangi sırayla devam ettiğiniz önemli değil.


Irene Londra'da oldukça sıkılmışken, babası bir arkadaşının şehir dışındaki evine davet edilir. Babası ve yardımcısı ile trenle yola çıkar. Eve vardıklarında yüz kadar kişinin tilki avı için bölgeye davet edildiğini öğrenirler. Irene babasının arkadaşlarından çok iyi bir binici olduğunu duyup şaşırır, gerçekten bir gün bindiği attan düşmeden önce çok başarılıdır. Tilki avı at üzerinde yapılacaktır, babası zor da olsa bu ava katılmaya ikna olur. Ancak etkinlik sırasında bir cinayet gerçekleşir. Bu cinayetin sırlarını çözmek işi ise Irene Adler, Arsen Lüpen ve Sherlock Holmes'a düşer.

Bu seriyi beğenerek okuyorum. Genelde ilk okuduğum kitaplarını daha çok beğeniyorum ama. Ya bende biraz sürprizi kaçıyor, ya da aynı kişilerle yaşanan maceralar olduğu için sonra okuduğum kitaplar daha sıradan geliyor. Örneğin Percy Jackson ve Olimposlular'ın ilk kitabını da muhteşem bulmuştum ama ikinci kitabı daha az heyecan verdi. Yine de  okumaya değer bulduğum genç yetişkin romanları ikisi de. 

4 yorum:

  1. Öncelikle fotoğraf çok hoşuma gitti, çiçekler ve kitap ne kadar güzel görünüyor:)
    Okumadığım bir kitap, güzel bir kitaba benziyor, ben de bakayım bir ara:)
    Bu arada bulamadığınız kitaplar için NadirKitap.com'a bakabilirsiniz, ikinci el olduğu için bulma ihtimaliniz olabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Nadirkitap.com'u duymuştum ama oradan hiç sipariş vermedim. Aklımda olsun :)

      Sil
  2. Konusu ilgi çekici duruyor, merak ettim

    YanıtlaSil