12 Ocak 2023 Perşembe

Pi'nin Yaşamı film yorumu

 Pi ve ailesi Hindistan'da mutlu bir hayat yaşarken bir gün buradan ayrılmak durumunda kalırlar. Babası bir hayvanat bahçesi işletmektedir ve giderlerken hayvanları da götürmek ister. Böylece büyük bir kargo gemisiyle Hindistan'dan Kanada'ya doğru yola çıkarlar. 

Yola çıktıktan sonra gemi batar ve Pi bir bengal kaplanıyla bir kayığa sığınır. Bundan sonra denizin tüm bilinmeyenleriyle birlikte mücadele ederler. Aslında Pi, bengal kaplanına rağmen mücadele eder demek daha doğru olur.


Filmin başında isminin hikayesi ve tüm inançların gereklerini yerine getirmek istemesi özgün bir karakter olmasını sağlıyor. Denizde barınmak için gösterdiği sabır ve kararlılık ise izlenmeye değer.

9 yorum:

  1. Geçen ay sanırım tv'de verilmişti yanlış hatırlamıyorsam ama ben izlemedim. Sever miyim bilmiyorum ama çok duydum filmin adını:) Emeğinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir filmdi, görsel olarak da harikaydı. Filmin gerçekte bir havuzda çekildiğini öğrenince şaşırmıştım. 😀

    YanıtlaSil
  3. Görselliği beni de etkiledi :) Havuzda çekildiğini bilmiyordum :))

    YanıtlaSil
  4. beğenmiştim, etkileyici bir film:)

    YanıtlaSil
  5. Bu filme sıkça denk geldim ama henüz izlemedim

    YanıtlaSil
  6. Bir kaplanla aynı kayıkta baş başa kalmak! Filmin konusu çok heyecan verici. Filmi izleyeli çok oldu, ses getiren yapımlardandı. Ben de tavsiye ediyorum, paylaşım için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil