21 Ekim 2022 Cuma

Bu ay neler yapıyorum

Bu ay benim normalime göre daha fazla zamanı evde geçiriyorum. Öyle olunca internet alışverişlerine biraz ağırlık verdim. Aldığım bazı ürünlerden bahsedeceğim. İlk alışverişim Avon'dan oldu. Parfümüm bitmişti, Attraction Game'i çok merak ediyordum. Beğendiğim başka kokular da vardı ama bunda karar kıldım. 


 Parfümün yorumlarında öyle şeyler okudum ki, kokuyla alakası bile yok. Ekşimsi yazan var en çok da bitter çikolata kokuyor yazılmış. Parfüm şekerli vanilya kokuyor, biraz da hindistan cevizi kokusu geliyor. Biraz ağır kış ayları için kullanımı uygun, ben beğendim. Almayı düşünen olursa Avon'un Incandessence Soleil'ini de beğeniyorum, kokusu harika ama kremsi. 

Bir de Amazon'dan kitap alışverişi yaptım. Aldığım kitapları yazmayacağım, yorum yazarken süprizi kaçıyor. Ama şu ara iki kitabı birlikte okuyorum. Bu alışverişimden aldığım Gözlerinin ardında ve daha önce D&r'dan aldığım Gizli Bahçe.

İkisi de sürükleyici, merakla okuyorum. 

Bir de diziye başladım. Aslında Amazon Prime'da yayınlanıyor ama internette de bulabilirsiniz. Yüzüklerin Efendisi: Güç Yüzükleri. Birkaç dizinin başlangıcını izleyip bunda karar kıldım.

Biraz da yaptığım tariflerden bahsedeyim. Baharatlı kuru pasta yaptım ilk olarak, çook güzel oldu. Komşu tarifini istedi. Göz atmak isterseniz buraya buyrun. 2019'da bu tarifi uygulayıp burada paylaşmışım, bu da tarifi tekrar hatırlatma gibi olsun. 

Şimdi de akşam yemeği için kremalı tavuklu makarna yapacağım. Tarifini buraya bırakayım, merak edenler için. 

Dışarı çıktığımda ise arkadaşlarımla daha önce gitmediğim kafelere gitmeye özen gösteriyorum bu ara. O mekana has lezzetleri deniyorum. Değişmeyen adreslerim ise kitap kafeler :) Az oldukları için aynılarına zaman zaman gidiyorum. 

Şimdilik aklıma gelen bunlar. Bu ara içimde çok yazma isteği var. Yeni konular bulduğum sürece kısa sürede tekrar buradayım :) Sevgiler 💙

16 yorum:

  1. Kremalı mantarlı tavuğa bayılıyorum. Sevdiğim her şey bir arada.

    Ben de bu aralar yeni mekanlar keşfetmeyi seviyorum. Arkadaşlarım bu tutkumu bildiği için bana güzel yerler öneriyorlar. Onların sayesinde güzel mekanlarda geziyorum.

    Gözlerinin Ardında okuma listemde. Merakla yorumunu bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya makarnanın en güzel hali :) Hep gittiğim mekanların dışında yerler keşfetmek bana iyi geldi :)
      Tamam kitap hakkında spoiler vermeden yazmaya çalışayım o zaman :))

      Sil
  2. Kitap yorumlarını bekleyeceğim, bence yazsaydın neleri aldığını, kaçmazdı sürpriz. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak edilecek kadar fazla birşey almadım zaten :))

      Sil
  3. gizli bahçe çook güzeel :) filmi de güzel :) gözlerinin ardında dizisini izledim :) güç yüzükleri izliycam :) hayat güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hayatı dışarda geçirmeyi daha çok seviyorum ama bu şekilde evde de güzelleşti :)) Gizli bahçe güzel başladı, filmini de izleyeyim daha sonra. Gözlerinin ardında nın dizisini de merak ettim :)

      Sil
  4. Benim yorum spama gitmiş sanırım :-(

    YanıtlaSil
  5. benimki de spamda olmalı :)

    YanıtlaSil
  6. Kitap yorumlarınızı merak ediyorum:))) Kremalı mantarlı tavuğu severim, gerçi yemeklerin içinde genelde kremayı seviyorum, farklı geliyor bana tadı:)))
    Parfüm konusunda istediğimi bulamadım, en sevdiğim Euphoria'dır, bu aralar ben de parfüm arayışındayım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Euphoria'yı araştırayım çünkü bir parfümüm bitince farklı bir koku alıyorum genellikle :)

      Sil
  7. Gözlerinin ardında nasıl bitti mi ? Gizli bahçe çok güzeldi değil mi bana da Deep okuttu :) Dizi çok güzel değil mi ? Yazınızı okurken ben heyecanlandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlerinin ardında bitmedi, devam ediyorum. Biraz arada kesinti oldu, dizi güzel gidiyor ama yavaş izliyorum. Gizli bahçe'den önce Gözlerinin ardında'yı bitirmeyi planlıyorum, bakalım :)

      Sil
  8. yeni kitapların hayırlı olsun, keyifle okumanı diliyorum:)

    YanıtlaSil