16 Eylül 2022 Cuma

Uçurum Zamanı | Mert Ofluoğlu kitap yorumu

İmzalı kitap okumaya o kadar alıştım ki, bir kitabı imzasız okumaya başlayınca daha soğuk gelmeye başladı :) O yüzden blog arkadaşımız Mert kitaplarını imzaladığını duyurunca almakta tereddüt etmedim. Serinin ilk kitabı Ters Düz'ü okumuştum zaten, Uçurum Zamanı'ndan sonra şimdi üçüncü kitabı heyecanla bekliyorum.



Uçurum Zamanı'nı ilk kitaba göre daha çok beğendim. Mert kitabı çok güzel bir dille, kopukluk olmadan ustaca yazmış ve yayına hazırlamış. Üzerinden çokça geçildiği belli, anlatım ve yazım hatası yok. 

Olaylar, Trabzon'un bir köyü olan Bozbalık'ta geçiyor. İnsan ve mekanın kısıtlı olduğu bu küçücük yerde akıl almaz olaylar gelişiyor kitapta. Köye ait detaylar da kitabı daha özgün bir konuma taşımış. Kurgusu çok güzel ve bu olay burada olmaz diyemiyorsunuz :) 

Kitapta sürekli bir aksiyon hakim, benim gibi biraz kendi halinde yaşayan biri "Neler oluyor hayatta!" diye düşünüp şaşıp kalabilir çünkü roman gerçek hayattan hiç de kopuk değil.

Kitabı okurken, kişisel hayatımda üzücü bir olay yaşadım ama kitap bunun üstesinden gelmemi kolaylaştırdı, tıpkı bir arkadaş gibi. Kitabın bunca artısından bahsettikten sonra tavsiye ettiğimi söylememe bile gerek yok sanırım :)) Sevgiler 💙

6 yorum:

  1. Kitabı çok duyuyorum, bu kadar kişi sevdiğine göre güzeldir. :) Faydasının dokunması da iyi olmuş.
    Benim hiç imzalı kitap hevesim yok, fark etmiyor bana imza olmuş olmamış. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normali o aslında, özellikle bir yabancı yazara Türkçe'ye çevrilmiş kitabını imzalatmam olanaksız gibi birşey :))

      Sil
  2. ilk kitabını okumuştum:)
    bu kitabını da merak ettim, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Ben kitabı okumak için serinin bitmesini bekliyorum. Sonra üçünü birden alıp okuyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seri kitapları üstüste okuyamadığım için zaten böyle iyi oldu bana😊

      Sil