18 Mayıs 2022 Çarşamba

Kitapyurdu alışverişim

Birkaç gün önce Kitapyurdu'ndan ufak bir alışverişim oldu. 100 tl nin üzerindeki alışverişi Net kargo ücretsiz getiriyor. Instagram'da okuduğum kadarıyla kitapları eline 24 saat içinde geçenler var. Benimkinin ulaşması 4 gün sürdü. Sanırım ulaştırılan yerin yakınlığı ve aynı gün dağıtıma çıkması için ellerinde yeterince kargo birikmiş olması, kargonun erken gelmesi için önemli etken. 


Solda görünen kumaş kitap kılıfı. Çantamda taşıdığım kitaplarım yıpranmasın diye aldım, çok beğendim, kaliteli, iyi ki almışım dedim. Diğer iki kitabı da kısaca birlikte tanıyalım. Arka kapaklardan kısa alıntılar yazacağım.

Güzel Dünya Neredesin?

Alice ve Eileen, farklı şehirlerde yaşayan, otuzlarına yaklaşan iki arkadaş. Roman yazarı Alice, flört uygulaması sayesinde bir depo işçisi olan Felix'le tanışıp yakınlaşır. Eileen ise sona eren ilişkisinin yaralarını sarmaya çabalarken bir yandan da çocukluk arkadaşı Simon'un çekimine kapıldığını hisseder...

Hayalet Gişe

Milo çok sıkılan bir çocuk.
Vaktini nasıl geçireceğini bilmiyor.
Ama postadan çıkan esrarengiz bir
otoyol gişesi bütün hayatını değiştirecek.
Gişe'den Beklentiler'in ötesine geçer geçmez
Milo'nun hayatı o kadar değişecek ki
sıkılmaya bile vakti olmayacak.

Hayalet Gişe resimli bir roman. Şu ara ise Can Yılmaz'ın Bilinmeyen Numaralar adlı kitabını okuyorum. Yakında yorumunu gireceğim, sevgiler..  

12 yorum:

  1. Kitapyurdundan çok alırım ben de. Bazen geç bazen çabuk gelir. :) Kitap kılıfı güzelmiş, hiç aklıma gelmemişti almak. Hayalet Gişe ilgimi çekti. Kitapların yorumunu bekleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için :) Bir an önce kitapları okuyup yorumlamak istiyorum ;)

      Sil
  2. Ben şeye takıldım. Bu üç kitap 100 liradan fazla mı tuttu şimdi? Altı aydır kitap almıyorum, kitaplar çok zamlanmış sanırım :-(

    Keyifli okumalar. Kitap kılıfını ayrı sevdim. Bana da böyle bir şey lazım. Hem kitap yıpranmasın diye hem de kapağı sıkıntılı kitapları okulda okuyabilmek için :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 kitap, bir kılıf. Yazayım sana fiyatlarını, kitaplar; 43 ve 31 tl, kılıf 27.50. Toplam 101 civarı tuttu. İyiki daha önce bol kitap almışsın, şimdi fazla alamıyorum ben maalesef

      Sil
  3. Ne güzel kitaplar almışsın Işın
    Keyifli okumalar dilerim. Kılıfını da çok beğendim ayrıca. Güzel bir fikirmiş👍👏🤗🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Neredesin Güzel Dünya? Instagram'dan bir öneri, diğerini de daha önce not almışım. Kılıf çok güzel, Kitapyurdu'nda farklı güzel desenler de var, kılıfın ayıracı da var :)

      Sil
  4. Kitapları merak ettim. Ayrıca kitap kılıfınıza bayıldım. İyi fikirmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapları okumaya başladım, ikisi birlikte ilerliyor. Çok akıcı dille yazılmış ikisi de.

      Sil
  5. Aaa, beni de alsaydınız keşke tüh:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir iki hafta sonra bir siparişim daha olacak o zaman alayım Mert, aklımdasın :)

      Sil
  6. Ben artık tüm alışverişimi Amazon üzerinden yapıyorum. Kitap yurdunun gönderim süreleri biraz uzun oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir dahaki sefere öyle yapacağım sanırım, BKM kitaptan gelmesi de uzun sürdü

      Sil