19 Mayıs 2022 Perşembe

Bilinmeyen Numaralar - Can Yılmaz kitap yorumu

Bu kitabı kitap fuarından almıştım, özellikle Can Yılmaz ve Zafer Algöz'ün imza gününde gitmiştim fuara. Pandemi dönemine denk geldiği için çılgın kalabalığın içine dalmak beni biraz ürkütmüştü. O ara bir sağlık sorunum da vardı sanırım, pek iyi bir halimle tanışmadık Zafer Algöz ve Can Yılmaz'la ama Youtube üzerinden yayınladıkları programları Burda Olan Burda Kalır'ın sıkı takipçisiyim ve Antalya'ya gelmişlerken kaçırmak olmazdı. 



Daha önce yazarın Kafa'da Kalmasın kitaplarından açık mavi kapaklı olanını okumuştum. Bu kitabı ona nazaran daha çok beğendim, daha eğlenceli buldum. Sıradan insanların başına gelen sıradışı olaylar doğal bir dille yazılmış ama mizahi yönü var. Bu sıradışı olaylar olayın kahramanını genellikle sıkıntılı durumlara sokuyor ama yine de gülümsemekten kendinizi alamıyorsunuz. Bu anlamda dramın dozajını iyi ayarlamış yazar. Kısa hikayelerden oluşan kitabın dili oldukça akıcı, yaratıcı detaylarla bezendirilmiş. Tavsiyemdir :) 

4 yorum: