12 Haziran 2020 Cuma

Saftirik, Ah Kalbim!- Jeff Kinney kitap yorumu

Çizgi romana benzeyen bir kitap yorumuyla geldim. Saftirik, serisi olan bir kitap. Sayfaları çizgili deftere benziyor, günlük şeklinde el yazısıyla yazılmış. Ayrıca her sayfada anlatımla ilgili çizim var. Çok hoş, özellikle ortaokul düzeyindeki çocuklar için. Çünkü kitabın kahramanı Greg o yaşlarda bir çocuk ve genellikle okul maceraları anlatılıyor. Kalın kapaklı eğlendirici bir kitap, ben Carrefour'dan aldım. Çok sevdim, kafanızı dağıtmak istiyorsanız ve özellikle yurtdışında bir çocuğun okul ve ev hayatı nasılmış diye merak ediyorsanız siz de bir şans verin derim.


Yazım kısa olacak, bir arkadaşımla buluşmaya yetişmem gerekiyor. Dişimin durumunu merak edenler için, iki farklı antibiyotik ve günde iki kere ağrı kesici kullanıyorum, dişçimi değiştirdim ve pazartesi günü dişim çekilecek. Herkese enfes bir haftasonu diliyorum.

9 yorum:

  1. Yıllar evvel okumuştum. Çok eğlenceli oluyor bu serinin kitapları. Ne kadar büyürsem büyüyeyim okurken hep eğleneceğim kitaplar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok eğleniyorum okurken, hızla akıyor çok güzel 😊

      Sil
  2. Çocukken okumuştum. Eğlenceliydi :)

    YanıtlaSil
  3. çok önce okumuştum :) insanda bıraktığı etki çok güzeldir

    YanıtlaSil
  4. Benim ortaokul öğrencileri çok seviyor bu seriyi. Okuma saatlerimizde birkaç öğrencide birden görüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😀 ben de o yaşlarda bir çocuğa hediye edeyim

      Sil
  5. Ata'da çok severek okurdu. Kolay bir kitap , çok da ilgilerini çekiyor. Diş ah o diş tedavileri . Allah kolaylık versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diş beni perişan etti, şimdi iyiyim teşekkürler

      Sil