19 Haziran 2020 Cuma

Benden son haberler

Merhabalar, büromda işleri bitirdim, yazı yazıyorum spontan yazmaya başladım bakalım konu nerelere gidecek... Aslında son günlerde yaptığım pek bir atraksiyon yok, malum arkadaşlarla buluşmalar azaldı, üniversite de uzaktan eğitim uygulanıyor. Geçenlerde bir gün arkadaşla bir kafede kahve içtik. Temizliğine son derece güvendiğim yerde bardaklar tek kullanımlık ve kapalıydı. Bahçede oturduğumuz için de fazla risk oluşturmadık. 

Bu ara merakım kendime Burda dergilerinden patron çıkarıp, elbise dikmek. Evde de zamanımız çok, şimdi kısıtlamalar da olacak... Arkadaşım da bu işlerden iyi anlıyor. 7-8 dergi karıştırıp bana sade ve güzel bir model seçtik. Patron kağıdı aldım, öncelikle modeli çizip keseceğim.


Yine konuyu dişe getireceğim ama ağrıdan uyuyamadığım için uyku düzenim bozulmuştu, dün uykusuzdum ve dinlenmek için bu mumları yakıp gözümü kapadım, çok huzurluydu... Zaten hemen uykum geldi ve yattım. Artık uykumun normale döneceğini düşünüyorum.

Son paylaşılan korona virüs tabloları ve sokağa çıkma kısıtlamaları moralimizi bozuyor. Eylül gelmeden ikinci dalga gelmiş gibi, vaka sayısı neredeyse ilk değerlere ulaştı. Hepimize sabır ver Allah'ım...

Takı satışı ile uğraşan iki arkadaşım var, onlardan ve diğer tezgahlardan bol bol bileklik ve bir de halhal aldım bir de bugün. Eve kapanma öncesi kısa, ufak bir sosyalleşme oldu, iyi oldu. 

Yine biraz Tuğçe Işınsu alıntısı ile bitireyim yazımı. Özellikle sıkıntılı günlerde iyi geliyor insana...

NEYİ ÇOK İSTİYORSANIZ TÜM SAF SEVGİ ENERJİNİZİ, TÜM GÜCÜNÜZLE ONA YOĞUNLAŞTIRIN, İPTAL ETMEYİN. SABREDİN. ENİNDE SONUNDA SİZİN OLACAKTIR.

HENÜZ OLMUYORSA ... 

Arınmadan başlamış olabilirsiniz ... 
Konuyu tıkayan gerçek kök sebep bulunamamıştır. 
Herkesin ve her şeyin hayrına olmayanı istiyor olabilirsiniz. 
Sonuca güvenmeme hali olabilir. 
Kuşku ve iptal enerjisi katılmış olabilir ... 
Etraftaki olumsuz kodlayan kişilere kulak asmayın. 
Gereken yaşam dersi· henüz alınmamış olabilir. 
Ruhsal hafızadaki eski ve olumsuz kayıtlar sabote ediyor olabilir. 
Konuyla ilgili karma borcu ödenmemiştir. 
Kendinizi bu konu karşısında değersiz görüyor olabilirsiniz ... 
İnanmıyorsunuzdur ... 
Bir şeyi istemekten öte ona inanmak sonucu getirecektir. 
Duanı arttır ... 

Haftasonunuzu renklendirmeyi unutmayın, herşeye rağmen mutlu geçsin 🙏❤😊

1 yorum:

  1. Diki, evde kapalı zamanlar için iyi bir meşgale.Şimdi youtube da her ne ararsan tarifi de var üstelik.Hadi bakalım kolay gelsin :))

    YanıtlaSil