7 Haziran 2020 Pazar

Diş sorunsalı

Merhabalar, bu ara gündemimde dişimin ağrısıyla dişçiye gitmem ve sonrasında daha çok ağrı çekmem var...

Dişim çürümüş ama bütün çenem ağrıyordu, acaba geceleri dişlerimi mi sıkıyorum stresten diye düşünmeye başladım ama ağrı bir süre sonra tek bir noktaya yöneldi. Böylece dişimin çürüdüğünü anladım ve iyi bir dişçi soruşturmaya başladım. Ortodontist bir arkadaşım var, muayenehanesi onunla kapı komşusu olan bir dişçiyi tavsiye etti ama gitmez olaydım...

Dişime kanal tedavisi gerekiyormuş, dişçi içini temizleyip ilaçlı tampon koydu ama sanırım siniri tahriş etmiş üç gündür ağrıdan duramıyorum, yatarken ağrı kesici alıyorum... Dişçiye cuma günü gittim, ağrı kesici alınca cumartesi günü dişimin ağrısı tekrar 14.45 gibi arttı. Hemen dişçiyi aradım ama ulaşamadım cumartesi saat 15'e kadar çalışıyormuş, telefon açılmadı. Yani bugün de öğleden sonra ağrısı artan dişimin sinirini hissediyorum. Yarın sabah arayıp gideceğim ama ne çektiğimi anlatabilmem çok zor, Allah kimseye vermesin...

Şimdi biraz kitap alıntısı yazayım da, konu dağılsın azıcık. Aslında yazılacak olaylar var ama şu an ağrıdan tam toparlayamıyorum. Benim için dua edin bu ağrı yarın son bulsun, en kısa sürede dişim iyileşsin 🙏


Tuğçe Işınsu'nun El Vedud adlı kitabından bir alıntı:

Yaşarken bunları unutma...

Dünyanı oluşturan senin inanç şeklindir.
Bilinçli zihin, zihnin %10'uyken, bilinç altı %90'lık bilgiye sahip. Orayı keşfet...
Her şey bilinçaltında kayıtlı.
Yoğunlaş ve talep et, cevap gelecek...
Her kaldırdığın engel, seni ilahi giriş kapısına yaklaştıracak.
Bilinçaltı gözle görünen ve imgeleme arasında fark görmez. Gerçek sandığını yürürlülüğe koyar.
Affetmek özgürleşmektir. O'na gidip söylemek değildir, enerjini bu olumsuzdan çekmendir.
Arzu ettiğinden çok, onayladıkların yaşamına çekilir.
Düşünce sistemi değişmeden, dönüşüm tam olarak gerçekleşmez.
Tüm olanlar seninle ilgili.
Her olmuşun sorumluluğunu al ki gücün artsın.
Enerji kanalını aç.
Bir değişim, bir diğer değişimi kamçılar.
Kendi kendinin terapisti de olursun, şifacısı da...
Yeni birşey görmek değil, yeni enerjin ile bakabilmen gerek en başta...
Sonucu net belirle. Hedefi kesin koy. Farkında ol ve eyleme geç.
Ağzından ve enerjinden çıkan her olumsuzu artık iptal et.
Her yere, her şeye görünmeyen enerji bağlarıyla zaten bağlısın, istediğin yere ve kişilere ulaşabilirsin.
Öfke sandığın şeyin altında "korku" gerçeği yatıyor.
Aklın inandığı herşey gerçekleşebilir.
Bil, inan, kabul et, şükret. Tekrar et.
Başarmak istiyorsan, kendini şimdiden başarmış olarak gör.
Mucizen, sen enerjini korkularının üzerinden tamamen çektiğin gün başlar...

10 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım. İnşallah en kısa zamanda şifa bulursun.

    Alıntını da çok beğendim.

    Hayatıma uygulamaya çalışıyorum elimden geldiğince :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bu sabah dişçi bir işlem yaptı, daha iyiyim...

      Sil
  2. Diş ağrınız ile alıntıda okuduklarım birleşince aklıma bir şey geldi. Vaktiyle, ne zamandı hatırlamıyorum bir akım vardı. Ağrılarımızı yönetebileceğimiz hakkında. Hatta daha da ileri giderek ağrıları kafamızda yarattığımızı söyleyenler vardı. Ne oldu onlar bilmiyorum. Siz diş ağrısını bana sorun. Diş problemlerim hiç bitmez. Daha doğrusu biri biter diğeri başlar. Çok kanal tedavisi yaptırdım. Bahsettiğiniz gibi bir ağrı hiç çekmedim. Bir yanlışlık olabilir. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kanal tedavisinde pek rastlanmayan iltihap oluşumu baskı yapmış. Diş kökünü yıkama işlemi yaptı, şimdi daha iyiyim...

      Sil
  3. Geçmiş olsun canım geçenlerde benim dişlerimede ağrı girmeye başlamıştı koronadan dolayı evde olunva haftada 1 veya 2 kez diş fırçalamaya başlamıştım farketmeden bu bana hiç iyi gelmedi tabi eskisi givi günde iki kere fırçalamaya başladım şuan iyi alıntı için teşekkür eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, daha iyiyim, tamamen geçecektir bugün umarım. Alıntıyı beğenmenize sevindim :)

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. İnşallah şimdiye bir şeyin kalmamıştır. Diş ağrısı çok kötü gerçekten. Bir ara benim de ağrıyordu. O zaman dokrota gideyim demiştim ama ağrısı geçince ertelemiştim. Ertelememek lazım aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertelemedim ama diş tamamen elden gidene kadar ağrımadı. Şimdi antibiyotik ile iltihabını gideriyorum, ağrı kesiciyle dayanıyorum. Sonra çekilmesi gerekiyormuş 🤷‍♀️

      Sil
  5. Ne iyi geldi bu postu okumak. Bu arada çok geçmiş olsun. Elmalı Kekin yorumunu bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çekilmesi için uygun hale gelmesini bekliyorum. Antibiyotikle tedavi ediyor dişçim...

      Sil