29 Kasım 2018 Perşembe

Teyzem geldiii

Sevgili blogger arkadaşlarım, çoktandır burada size içimi dökmek istiyordum ama ya fırsat bulamadım ya da size de sıkıntı vermek istemedim. Son aylardaki derdim fıtık problemim. Ne bela bir hastalık olduğunu çeken bilir, tuhaf ve dayanılmaz bir ağrısı var. Fizik tedavi de sorunu çözmeyince evde egzersiz ve yüzme ile çözmeye çalışıyorum. Yüzmeye gitmekten çok memnunum, bize yakın bir otelin havuzuna 6 aylığına abone oldum. Sauna ve hamam ve hatta yoga ve pilates dersleri de ücrete dahil. Şu anda yoga ve pilates yapamasam da havuz ve hamam günlük rutinim oldu. Ayrıca bir relax room var bu alanda, yorulunca loş ışıklı bir odada yataklara uzanıp yeşil çayınızı yudumluyorsunuz, arka planda da rahatlatıcı bir müzik. Yüzme de bir süre sonra ağrılı oluyor, burada dinleniyorum.

Siz de dua edin lütfen benim için bir an önce bu hastalıktan kurtulayım 🙏🙏🙏
Günlük hayatımı çok etkiliyor, üniversiteye, büroma gidemez hale geldim, çok sıkıntılı bir durum 😟😓😭

Öte yandan güzel haber ise teyzem ve eniştem ziyaretimize geldi. Ev kalabalık olunca kendimizi daha iyi hissediyoruz annemle. Bazen insan karamsarlığa düşüyor yanlız olunca, eş dost akraba kurtarıcı bu durumlarda. Bu fotoğrafı çekmek için teyzemi güldürdüm :))


Beni biraz blog ortamından uzak tutan bu rahatsızlığım oldu. Burada sızlanmak istemedim ama hiçbirşey yokmuş gibi yazmaya da devam edemedim. Yürüyüşe gidemiyorum ve eskisi gibi gezemiyorum şu anda, gezi yazıları yazacak materyal de yok haliyle. Kitap okuyorum tabii ki, onların yorumları gelecek. Şu an üç kitap bir arada gidiyor: Kadın Dedektif, Sapiens ve Safir Mavi.

Ağrılı olunca yazmak ve aslında hiçbirşey yapmak istemiyor insan ama geçmesi için elimden geleni yaptığım için iyileşeceğimi düşünüyorum, takmamaya çalışıyorum. Sizlerin yazılarını da zevkle okuyorum, bunlar içimi açıyor, benim için bir destek. İyiki varsınız ❤

10 yorum:

  1. Geçmiş olsun ışınonur acil şifalar anladığım kadar bel fıtığı yüzme ve spor iyi geliyor. Şu an ağrılı dönemdesiniz. Geçiyor bir süre sonra tekrar ortaya çıkıyor. Ne zaman derseniz yorulunca fazla yük taşıyınca. Bende de var. Sol ayak başpsrmsğım uyuşuk. Sağ bacaktada şu an ağrı var. Siyatik sinir artı kalçada kireçlenme. Şu sıralar topuklu ayakkabı ve fazla yük taşımanın sonuçlarını çekiyorum. Her işe koşuşturmanın sonuçları. Teyzemiz hoş gelmiş. Kalabalıklar güzel oluyor. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Size de çok geçmiş olsun. Allah tekrarını vermesin. Siz de egzersiz ve yüzmeye ağırlık verin, iyi geliyor. Kalabalık aile çok güzel, sevgiler

      Sil
  2. Çok geçmis olsun dilerim en kısa sürede sağlığınıza kavusursunuz. Sizden tibetin genclik pınarını arastırmanızı rica ediyorum sizle aynı sorunları yasayan bir cok kisi bu sekilde saglıgına kavustu sizler de kitabı edinip bir bakın dilerseniz sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, inşallah çabucak geçer. O kitap bende vardı, evde araştırıp bulmaya çalışayım. Sevgiler

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun, umarım kısa sürede sağlığına kavuşursun. İnsanin sevdikleriyle zaman geçirebilmesi çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sağlığıma kavuşmak için gereken herşeyi yapmaya çalışıyorum. İnşallah hemen geçer :)

      Sil
  4. Bende de var o fıtık meretinden...
    Kilo vermem lazım aslında ama çok da başarılı değilim maalesef :/

    Geçmişler olsun canım, inşallah sıkıntıların bir an evvel geçer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kilo vermeye çalışıyorum ama bu ara çok iştahlıyım. Çok teşekkürler, inşallah hepimizin ağrıları son bulsun.

      Sil
  5. acil şifalar dilerim, umarım kolaylıkla atlatırsınız bu sıkıntıyı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, inşallah bir an önce tamamen sağlıklı olurum

      Sil