9 Kasım 2018 Cuma

Blog Kesif Etkinligi

Merhabalar,

Bir blog kesif etkinligini sizlerle paylasmak istiyorum. Blogunuzu tanitmak amaciyla siz de katilabilirsiniz. Blog etkinligi yazilarindaki tum bloglari takibe aldim. Siz de katilmak isterseniz,

yapilmasi gerekenler;


  • İlk olarak listedeki blogları sırayla ziyaret ederek izle butonundan takibe almak ve kendi blog adresinizi de ekleyerek kısa bir yorum bırakmak. Bu yorum ile blog keşif etkinliğine katılmış olacaksınız.
  • Sonrasında bu yazı gibi bir yazıyı blog sayfanızda paylaşmak (yazının altına buradaki blog linklerini ve sonrasında da kendi blogunuzun linkini de ilave ederek blogunuzda paylaştığınızda bizler de sizin blogunuza ziyarete geleceğiz). Sonrasında sizleri ziyaret edenler de sizin blog yazılarınızı kendi bloglarında paylaştıkça blog takip zinciri büyümüş olacak ve harika bir keşif etkinliğine dahil olmuş olacaksınız.

38 yorum:

  1. İade-i ziyaret, merhabalar :)

    YanıtlaSil
  2. Takipteyim
    Sizi de beklerim
    WordPress blog lütfen mail abonesi olmanızı rica ediyorum
    http://renkliblogsayfam.site/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoş geldiniz :) ben de sizi takibe aldım

      Sil
  3. Takipteyim
    Sizi de beklerim
    WordPress blog lütfen mail abonesi olmanızı rica ediyorum
    http://renkliblogsayfam.site/

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, ben de takipteyim ve kendi listeme adresinizi ekleyeceğim :))

    YanıtlaSil
  5. etkinliğimize katıldığınız ve blogumu ziyaretiniz için teşekkür ederim, ben de sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil
  6. Ektinliğe katıldığınız için çok teşekkürler . Bol katılımlı, güzel bir etkinlik olması dileğiyle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim. Yeni keşifler yapacağız :))

      Sil
  7. Ben de katılıyorum bu güzel etkinliğe sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi, hepimize iyi gelsin sevgiler :))

      Sil
    2. Takibe aldım bu arada, hemen listeme de ekleyeyim ;)

      Sil
  8. Bloglar süper,
    ben de beklerim bloguma, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Kitabımı göndermek için bir adres bekliyorum sizden. Selamlar.

    YanıtlaSil
  10. Bu etkinlik çok güzel oldu :)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar Büyük Blog Keşif Etkinliğinden geliyorum.. Bana da beklerim sizi takibe aldım https://sevdayazarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoş geldiniz :) ben de sizi takipteyim :))

      Sil
  12. Keşif etkinliği çok iyi olmuş, ben de katıldım. takibe beklerim <3

    https://yasamianlamak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Blog takip etkinliğinden ziyaretinize geldim..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. kesif etkinliginden geldim . bende beklerim . www.dlkgzr.com

    YanıtlaSil
  15. Selamlar, ben de buradayım :)
    www.bendensana2018.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  16. Güzel blogunuza ve size selam olsun :)

    YanıtlaSil
  17. Yaptığınız yorumu yanlışlıkla sildim. Bunu haber vereyim dedim yanlış anlaşılmalara sebep olmamak için.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Blog Takip etkinligi ile geldim

    Kıraatane Blog kiraatane.blogspot.com
    KDG
    kalemdilegelince.blogspot.com

    Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma! :) Hemen takibe alıyorum bende sizi

      Sil
  19. Merhaba bende etkinlik sayesinde burdayım sizi de bloğuma beklerim

    https://mavidaktilo24.blogspot.com/

    Sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoş geldiniz :) Hemen takibe alıyorum sizi, sevgiler

      Sil