23 Kasım 2016 Çarşamba

Kasnak Meşesi Ormanı

Geçen pazar günü, güzelim kahverengi meşe yapraklarının yerleri katmanlarca örttüğü Isparta iline bağlı Kasnak Meşesi ormanına gittik. Yakın bir arkadaşımla sözleşip buradaki onlarca yürüyüş grubundan biriyle sabah 8'de yola çıktık.

Bir köyde mola verdikten sonra saat 12'de ormana ulaştık. Orman adeta bir masal diyarıydı. Yaprakları fırlatıp başımızın üstünden uçuşurken, yaprakların üstünde yatarken, ağaçlara sarılırken fotoğraflar çektik. Tabi sizin fotoğraflarınızı başkaları çektiği için ben henüz edinemedim bu fotoğrafları. Bunlar bendekiler..

Burası doğayı koruma alanıymış, ormanın içinden yürüdükten sonra taşlarla kaplı zeminde dik bir çıkışımız oldu. Nasıl nefesim kesildi, bacaklarım titredi anlatamam. Belki de titremedi ama yorgunluktan bende o hissiyatı yarattı. Taş yokuş bitti, toprak üzerinde tatlı bir eğimle yolumuza devam ettik ama benim o esnada başım hafiften döndü, bayılacağım zannettim.

Sonra öğle yemeği molasında öyle bir dinlenmişim ki... Yolun kalanı da iniş, lay lay lom, enerjim tekrar yerine geldi. Sohbet ede ede bitirdik parkuru. Yürüyüşün bitmesine yakın gruptaki hemen hemen herkes birbiriyle birazcık da olsa sohbet etmiş, tanışmış oluyor. Benim en sevdiğim şeydir zaten yeni insanlar tanımak.

Yürüyüşte zorlanmak o esnada çileli ama sonrasında insanda bir zafer kazanmış duygusu yaratıyor. Pazar günlerini temiz havada, sporla ve arkadaşlarla geçirmenin güzelliği, enerjisi tüm hafta verimliliğinize yansıyor. Herkese şiddetle tavsiye ederim ;)