18 Kasım 2015 Çarşamba

Gece Pikniği

Dün bilgisayar laboratuarı görevim vardı ve bu esnada devamlı blog okudum. Üye olduğum bloggerların eski yazılarını da okuma fırsatı buldum. Birisinde ilkbaharın güneşli bir gününde yenen baharatlı tavuk kanatları ve sahil kenarında yenen patates kızartmasından bahsediyordu. Hava bugünlerde Antalya'da o kadar güzel ki, oturduğumuz odalarda güneş ışığının cömertçe aydınlattığı ve ısıttığı dışarılara melül melül bakarak çalışıyoruz, yani en azından ben :)

Dedim ki, "Gündüz vaktim yoksa gece pikniği yapar, akşam yemeğimi dışarıda yerim ben". Okulda işlerim bitince mahalleye gelir gelmez kasabımızdan soslu tavukları aldım. Marketten de ketçap ve bir Efes extramı aldım. Eve gelip önce patatesleri, sonra tavukları bir güzel kızarttım. Termosa konulmak üzere bir demlik çay demledim... Haftasonu gezilerimde kullandığım sırt çantama çayımı koyduğum termosu, saklama kaplarında da tavukları ve kızarmış patatesleri koydum ve sahil yoluna koyuldum. Yemek yaparken biraz atıştırdığım için pikniğime başlamadan güzel de bir yürüyüş yaptım. Yürüyüş yaparken yanıma aldığım yemeklerin aslında iki kişiye yetebileceğinin farkına vardım ve bir arkadaşıma denize sıfır manzaralı bir yemek daveti yaptım. Evi çok yakın olduğundan bisikletle piknik yapmak üzere oturduğum banka kısa sürede geldi.

Manzara nasıl mıydı? Cep telefonuyla ancak bu kadar götürebilirim sizi dün akşamın atmosferine...

























Aslında baştan piknik masamızın güzel görünümlerini çekecektim ama sohbete dalmışız, ancak çaylar da bitti, mehtabı izlemeye koyulduk, ondan sonra ancak çekebildim. Soframızda ise aşağıdakilerden başka birşey kalmamıştı, boş yemek kapları da çantaya yerleştirilmişti...


Caz müziğimizi de açıp mehtabın karşısına kurulduk. Harika bir geceydi, benim çalışmam gerekiyordu 21.30'da eve gidip 24.30'a kadar çalıştığım süre çok verimli geçti. İş çıkışı yapılabilecek akşam yemeği pikniğini herkese tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder