28 Kasım 2015 Cumartesi

Bugünlerde...

O kadar çok blog takip ediyorum ki, bazen yazmaya sıra gelmiyor. Geçen hafta genellikle evde dinlenmeyle geçti. Birkaç hafta önce yatağımdan düştüm. Uykumun arasında mutfağa gidip trabzon hurması yedim ve tekrar yatağa geldiğimde uykunun da etkisiyle yattığım yerden kayıp düştüm. O an hiçbirşey hissetmedim yattım uyudum ama ertesi gün bel ağrısına eşik eden bacak ağrısı bile vardı. Lisede sıra arkadaşım ve en samimi arkadaşım fizik tedavi uzmanı, hala görüşüyoruz. Ağrıyı hissetmemden sonra onu aradım, beni muayene etti, MR çekildi. Ciddi bir durum söz konusu değilmiş çok şükür, omurgada taşma var dedi. Hakikaten 1,5 hafta sonra ilaç tedavisiyle geçti. Ancak geçen cuma pazara gidip 4-5 kilo taşımamla ağrılar geri geldi. Muayeneye gittiğimde bana Pilatese başlamamı tavsiye etmişti. Tekrar ilaç almayayım dedim, pilatese başladım. 3 ders oldu ama ben omurgamın güçlendiğini hissediyorum! :) Benimki tam bir görünmez kaza, sağlığımızın pamuk ipliğine bağlı hassas bir konu olduğunu unutmamak gerek. Bu gülleri erkek arkadaşım hediye etti demek isterdim ama öyle olmadı, ben aldım. Hemen her erkek gibi böyle bir inceliği yok maalesef.

Sanki pembe renk suluboyayla beyaza karıştırılmış gibi, gerçekten çok güzeller.

Bu ara annem İstanbul'da olduğu için ev işleri bana bakıyor, ben de onlara bakıyorum :) yemek yapmak dışında...

Bu ara o kadar çok tarif denedim ki, fotoğraflarını çekmedim çoğunun ama burası yemek bloğuna dönmesin diye. Daha önce iki tarif vermiştim zaten onlardan sonra Arpacık soğanlı pizza, bir Antalya lezzeti olan Yörük kebabı, Mini sandviçler (ben jambonlu yaptım) ve Baharatlı biftek (2 biftekle, bifteği tavada kısık ateşte pişirerek) yaptım. 

Bu arada tekrar sağlık konusuna dönersek, dinlenme iyi geldi ve ağrılarımdan büyük oranda kurtuldum, yakında tamamen iyileşeceğinin de sinyallerini veriyor. Sandalye üzerinde oturmadan yatar pozisyonda olmak gerçekten işe yarıyor böyle bir rahatsızlıkta ve pazara giderken pazar arabasıyla gitmek! 2 kilo taşımak bile kötü etkiliyor. Ayrıca Pilates kesinklikle iyi geliyor. Sırt ve karın kasları güçleniyor ve göbeğinizdeki yağları da yakıyorsunuz. Hocamız yakında omurgamızın lastik gibi esnek olacağını söylüyor. Pilates dik durmama da yardımcı oluyor böylelikle duruş bozukluğundan kaynaklanan ağrıları da çekmeyeceğim.


Mini sandviçlerimin fotoğrafıyla kapatıyorum yazımı. Yaptığım tüm hamur işlerini kepekli unla yaptığımı da belirteyim. Sağlıklı, huzurlu bir haftasonu olsun, sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder