9 Ağustos 2022 Salı

Minyonlar 2: Gru'nun Yükselişi film yorumu

 Nedendir bilinmez Minyonlar sinema dünyasında çok popüler oldu. Serinin ilk animasyonunu izlemesem de hep böyle düşünüyordum, ara ara karşıma çıkan bu patates krokete benzeyen tipler bana çok da sempatik gelmiyordu :) Dün bir işim olduğu için şehrin diğer tarafına gidince yakındaki sinemaya da uğradım. Vizyondaki filmlerden izlemek istediğim bu değildi ama seansı en yakın olandı. Böylece bilet aldım ve izleme şansı buldum, şok ucuz bir fiyata 24 tl'ye izlediğimi de belirteyim :)


Sinema izlerken sevdiğim ikili :)

Hırçın Altılı'nın kurucusu ve lideri Will Knuckles, dünyadaki kötülerin gücüne güç katan Zodyak Madalyonu'nu ele geçirir. Ancak Will oldukça yaşlıdır ve grubu Hırçın Altılı'nın ihanetine uğrar. Gru ise 12 yaşlarında okula devam eden ve dünyanın en kötü insanı olma hayalleri kuran ufak bir çocuktur. O'nu yalnız bırakmak istemeyen Minyonlar ise O'na kendilerini kabul ettirip aynı evde yaşamaya başlarlar. Minyonlar öyle bir iki tane değil kalabalık bir topluluk. Gru, Hırçın Altılı'ya katılmak isteğiyle iş başvurusu yapmıştır ve görüşmeye çağırılır. Buradan sonra macera başlar...


Minyonlar, filmi izlerken bana daha sempatik gelmeye başladı. Film, bir yetişkini sıkmıyor ama çocuklarla izlemek daha zevkli olur. Filmin sonunda iyiler, kötülerle başa çıkamayınca; kötülerle, iyi tarafı olan kötüler mücadele içine giriyor. 

Benim en çok, küçük Gru'nun, Minyonlarla kötülük adına yaptığı yaramazlıklarını izlemek hoşuma gitti. Sevgiler 💙

8 yorum:

  1. Çocuklarla izleriz diye düşünüyorum. Teşekkürler tanıtım için...

    YanıtlaSil
  2. İkincisinin çıktığını bilmiyordum. Çılgın Hırsız filmlerini izledim ama Minyonlar'ın filmini izlemedim henüz.

    Sinema için 24 lira artık çok ucuz oluyor ne yazık ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafan doluyken rahatlama amaçlı izleyebilirsin. Çocuklar için aslında :)

      Sil
  3. Pek sevimli gelmiyorlar bana da. Çocuklar için keyifli olabilir. :) Sinemaya sadece çok ama çok istediğim bir yapım gelirse giderim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemada izlemek başka oluyor benim için, normalde beğenmeyeceğim bir yapımı beğenebiliyorum :)

      Sil