14 Ağustos 2018 Salı

Kemer koylarında...

Merhabalar, geçen pazar Kemer'de tekne turuna katıldım, bir yazımda da bahsetmiştim, çoook eğlenceli geçti. Sosyal medya hesaplarımda pek fotoğraf paylaşmadım, dolayısıyla anlatım ve fotoğraflar blogumu süsleyecek.

Geziye komşumla beraber katıldık. Sabah 6.30 gibi arabayı alıp eve en yakın buluşma yerine vardık. Yolda kahvaltı molası verdikten sonra Kemer Marina'ya ulaştık.

Oldukça büyük bir tekneye bindikten yarım saat sonra hareket ettik. İlk durağımız Faselis koyuydu. Bir antik kent barındıran ve karadan da gezmeyi çok sevdiğimiz bu yerde ilk kulaçlarımızı attık. Bu, en çok yüzdüğüm tekne turuydu sanırım.

İkinci koy, Teke koyuydu. Buraya ulaştığımızda önce yemek ikramı yapılacağı, sonra da yarım saat yüzme molası verileceği anons edildi. Yani toplamda 1 saat burada vakit geçirecektik.

Yemekte çok çeşitli salatalar vardı ancak tavuk şinitzel olarak verilen şey bence tavuk değildi. Daha çok knor bulyonla ıslatılmış ekmek harca bulanıp kızartılmış gibiydi. Et yemediğimi farkedince onu yarım bıraktım. Marul, kırmızı ve beyaz lahana ve çoban salatası vardı. Çoban salatasının içindeki hıyarların da ilaç tadında olduğunu farketmem uzun sürmedi, onları da ayırıp bulgur pilavı, makarna ve diğer salatalar ile karnımı doyurdum. Diğer yarım saatte muhteşem manzara eşliğinde yüzdüm.

Başka bir koya daha ulaştık ve burada sadece yarım saat yüzme molamız vardı. Bu kısıtlı zamanı da denizde geçirdim tabiiki.

Daha sonra uzunca bir süre yol aldık. Bu esnada köpük partisi başladı. Gruptan kimseyi tanımadığım için bikinimin üstüne de hiçbir şey giymeye gerek görmeden köpüklerin içine daldım.

Bu fotoğrafı başlangıcında çektim ve sonrasında pistten hiç inmedim :))  Doyasıya dans ettim, göbek attım. Yılbaşında bile bu kadar oynamamıştım :D

Sonrasında Cennet koyuna vardık, burası gerçekten cennetten bir köşe ve molamız 1 saatti! Köpükleri üzerimizden atıp bol bol yüzdük. Köpük partisine gidecek olursanız aklınızda bulunsun, benim gibi yüzünüzü köpüklere vermeyin, çünkü göz yakıyor. Sırtınızdan aşağı insin köpükler.

Teknenin ilerisinde bayağı yüzüp tekneye yaklaştım. Oralarda ne göreyim, minik minik kara balıklar üstüme geliyor ve hafif ısırıyorlar sanki. Hemen tekneye çıktım, arkadaşımda teknedeydi 10 dk kadar sohbet ettikten ve O'nun benim içimi rahatlatmasından sonra tekrar kendimi sulara bıraktım.

Ardından dönüş yoluna koyulduk, tur hareketli geçtiği için çok memnundum. Ayrıca burnumuzun dibinde bu kadar güzel yerler varken Fethiye'ye öncelik verdiğim için hayıflandım. Ama her farklı yerin tadı başka tabiiki.

Marinaya vardıktan sonra otobüsümüze binip dönüşe geçtik. Pazar günü olduğu için Antalya yolu çok kalabalıktı, bayağı trafik vardı. Eve geldiğimde çok yorgundum ve önce yorgunluktan uyuyamasam da sonrasında sızıp derin, tatlı bir uykuya daldım.

1. Yemek biraz sorunlu olsa da güzel bir gezi olmuş. Keyfiniz bol olsun.

1. Evet yemek sorunluydu bir de dönüş yolundaki trafik ama güzel bir gündü,teşekkürler :)

2. Keyifli bir gezi olmuş ne güzel :)

O küçük balıkların ısırma durumları bu sene bende de bu sene Asosta oldu :))) İnsan elinde olmadan irkiliyor :)) Balıklar aç mı kaldı ne :))))

1. Hani bir yerde tedavi amaçlı, havuzlarda balıklara ısırttırıyorlar ya kendilerini :))) arkadaş ondan bahsetti. Ben de dedim insanlar gönüllü olabiliyor bunun için, ne olacak :D

3. Ben de turlarda verilen yemeklere anlam veremiyorum Işın.
    Yemek konusunda biraz seçiciyim ama bu onlara da haklılık payı vermiyor. Ben de böyle bir tura katılmıştım, yemekler tam anlamıyla fiyaskoydu. Neyse ki doğa, deniz her şeye değer. Yazını okuyunca aynı gemide yolculuk etmiş gibi oldum. Bir de Kemer, Göynük, Beldibi, Kaleiçi gözümün önüne geldi. Güzel günlerinin devamı dileklerimle, selamlar:)

1. Evet tekne turlarının yemekleri genellikle kötü, bu en kötüsüydü ve kesinlikle haklılık payı yok. Benim canımı sıkmamamın tek sebebi deniz ve kıyıdaki ormanın güzelliği içinde günümü mahvetmek istememem. Turu sana yaşatabildiğim için çok mutlu oldum. Antalya'ya yabancı değilsin sanırım, gelirsen benimle de iletişime geçersen sevinirim. Kaleiçi'nde oturup sohbet ederiz :) Güzel günler tanımın çok hoşuma gitti, çevremde insanlar beni biraz bahtsız buluyor. Bense günlerimi imkanlarım çerçevesinde iyi değerlendirmeye çalışıyorum. Selam ve sevgiler :)