17 Aralık 2017 Pazar

Sis ve Öfke Sarayı - Sarah J. Maas

Merhaba :) Uzun zamandır kitap yorumu yazmamıştım bloguma, okuması uzun sürse de bitirmek istediğim (kimisi yarıda kalabiliyor) güzellikte bir kitapla karşınızdayım. Hatırlarsanız bu kitabı Bratislava'da okumak için almıştım ve bana orada çok güzel zaman geçirtti, çok doğru bir tercih yapmışım. Döndüğümde az bir kısmı kalmıştı, onu da geçenlerde bitirdim.


Evimizdeki yılbaşı konseptiyle poz verdik kitabımla, yılbaşı hediyesi olarak da sevdiğiniz birine gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. 2016 Goodreads en iyi genç yetişkin fantastik ve bilim kurgu ödülü almış bir kitap. 

Serinin ikinci kitabı, ancak ilk kitabı okumadan da sizi sarmalayan bir kitap, ilk kitabından da daha güzelmiş. Burada tamamen kurgulanmış bir  dünya yaratmış yazar, kahramanımız bu dünyaya insan olarak gelmiş ama başına türlü felaketlerden sonra, ölüyor ve bir ulu peri olarak diriltilip hayatına devam etme şansı yakalıyor. Savaşta esir alınıp türlü çileler çekmiş ve bunlar ilk kitabın konusu sanırım, bu kitap kurtulduktan sonraki barışçıl ama gergin dönemi anlatıyor. Cesaret, aşk, macera ve biraz büyü hep var kitapta. Aşk açısından çok süpriz gelişmeler oluyor, kitabın başlarında kahramanımızın hayatı alt üst oluyor diyebilirim. Sonrasında yeni hayatını tanıma ve benimseme serüveni başlıyor, derken yeni bir savaş başlangıcı sinyalleri veriliyor. Heyecan hiç bitmiyor.

Kitabı anlatmak istemiyorum çünkü bence herkes alıp okumalı, bu zevki tatmalı. Dili çok güzel bazı cümlelere hayran kalıp birkaç kere okudum. 

Mutlu, renkli pazarlar...  Sevgiler.

4 yorum:

  1. Sizi bu kadar sarıp sarmaladığına göre güzel bir kitap olmalı.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Seviyorum young adult kitapları :)) Seri elimde yok ama belki de ilerde okurum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum. Yormuyor, çok akıcı oluyor :)

      Sil