29 Aralık 2017 Cuma

Gooogoook Blog'unun Yeniyıl çekilişini kazandım! :)

Blogumu ilk açtığım zamanlardan beri birbirimizin blogunu takip ediyoruz Handan Hanım'la. Birbirimizin yazılarıyla, bu yazılara yaptığımız yorumlarla tanıştık, samimiyetimiz arttı. Her yıl yeniyıl çekilişine katılırım, bu sene şansım yaver gitti ve bana çıktı!


Çekiliş Şebnem Özkan'ın Yükseliş Gönlün Şifası kitabı içindi. Ayrıca yanında neler geldi neler... 
Nivea krem, Adidas parfüm, Eskişehir'in meşhur Met helvası ve sıcacık dileklerle bezenmiş bir yeniyıl kartı!

İnsan mutlu edilince mutluluğu paylaşmak ve mutlu etmek istiyor. Blogumun takipçi sayısı fazla sayılmaz ama ben de blogumun 3. yaş gününde bir çekiliş yapmaya karar verdim :) Bununla ilgili yazı yılbaşından hemen sonra gelecek.  

Eski yazılarıma baktım da 2015'te yeniyıl gelirken seyahat etmek için daha çok zaman ve para istemişim, 2016 sonunda ise herzamanki sağlık, mutluluk dilekleri... 2015 sonundaki dileklerim bu sene gerçekleşti. Bildiğiniz gibi 2 ay yurtdışındaydım ve bol bol gezdim. Bu beni "amaaan yeniyıl eskiyıl ne farkeder, sadece 31 Aralık'tan sonra gelen gün, birşey değişmiyor" deme uyuşukluğundan kurtardı. Dolayısıyla yeniyıla yeni kararlarla başlayacağım. Bu kararları da burada paylaşırım sanırım, sadece istek sayısını arttırmak için düşünüyorum :) Umarım isteklerini düşünmeyenler için de ikna edici olmuşumdur.

Yeni yılınız şanslı, sağlıklı, neşeli geçsin! Ayrıca çok daha fazla iyi şeyler gerçekleşsin...

4 yorum:

  1. Şanslı bir döneme giriyorsun belli :)
    Dileklerinin gerçekleştiği bir yıl diliyorum sana ♥
    Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) Çok teşekkürler, hepimizin yeniyıl dilekleri gerçekleşsin. Aslında birşeyler dilemek, hedef belirlemek, bunların gerçekleşmesi yolunda bir adım.

      Sil
  2. Keyifle okunsun, yeni yılın her günü ayrı güzellikler getirsin, sevgiler kocaman.

    YanıtlaSil