26 Kasım 2017 Pazar

Noel ruhu her yerde :)

Merhabalar :) Dönmeme birkaç gün kala burada noel kutlamalarına yetişmem ne güzel bir şans değil mi!:) Cuma günü okuldan çıkıp şehir meydanına gittiğimde, kocaman bir noel pazarı ve çocuk korosu konseri vardı :)

 

Çocuklu aileler, arkadaş grupları, çiftler meydanı tıklım tıklım doldurmuştu. Satıcı kulübelerinde yemekler, sıcak şarap ve sıcak punch satılıyordu en çok. Diğerlerinde ise hediyelik kurabiyeler, çikolatalar, magnetler, takılar, ahşap eşyalar, neler neler... Kendimi aile sıcaklığında hissettiğim bir akşam oldu, herkes neşe içerisindeydi, çoğu selam verip gülümsüyordu.





Cumartesi gündüz de gidip erikli punch, sıcak şarap ve bir de noel punch'ı (ardarda değil :D) içip öğledensonra yurda çakırkeyif döndüm. Ayrıca burada birşeyler yemek istedim ve ızgara tavuk sandviç için sıra bekledim. Yurda döndükten bir süre sonra midem biraz rahatsızlandı, sanırım herşeyi fazlasıyla karıştırmıştım :) 

O gün birkaç fotoğraf daha çektim, özellikle meydanda süslenen çam ağacını, hiç bu kadar büyük bir noel ağacı görmemiştim!



Dün buradan götüreceğim hediyeleri almak için şehrin farklı yerlerinde çok dolandım. O yüzden bugün sadece dinlenmek istiyorum, yurtta sıcacık odamdayım.

Kahvaltı ve öğle yemeği için de dünden alışverişimi yapmıştım, ara ara da çay demleyip içiyorum... Tam pazar gününe yakışır bir keyif günü anlayacağınız ;) Keyifli, huzurlu pazarlar...

12 yorum:

  1. Noel zamanı ben de yurt dışında olmak isterim, sokaklar ne güzel görünüyor öyle :)) Noel Punch'ını da merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hep isterdim. Kutlamalar şimdiden başladığı için denk geldim. Sana da denk gelir umarım en kısa zamanda :) İçindekileri sordum noel punch ının; kırmızı şarap ve rom var, üzerinde de küp doğranmış elma :)

      Sil
  2. Noel zamanı Avrupanın ışıl ışıl şehirlerine bayılıyorum :)
    Mutlu bir haftan olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, çarşamba günü dönüyorum. Benim için mutluluk sağ salim evime ulaşmak olarak bu hafta :)

      Sil
  3. keyifle okudum, resimler ne kadar güzel, güzel zaman geçirmenize sevindim, noel zamanı harika gerçekten, elinize sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, artık döndüm Türkiye'ye ama kutlamalara yetiştiğim için çok memnunum :) Sevgiler :)

      Sil
  4. noelin farklı bir enerjisi oluyor, ne güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir gün geçirmek insanı yorsa da oturup bir çay ya da kahve içiminde dinleniveriyor insan. :)

    YanıtlaSil
  6. Atmosfer harika görünüyor. Bizde burada içimizde yaşıyoruz :) AVM'ler de olmasa bir şey göreceğimiz yok. Son hafta daha çok havaya giriliyor. Şimdiden mutlu yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
  7. Her yer ışıl ışıl. Çok farklı bir duygu uyandırıyor.

    YanıtlaSil