17 Şubat 2017 Cuma

Doğumgünümü Kutladık

Geçen haftasonum çok hareketli geçti. Cumartesi günü de arkadaşlarımla büromda doğumgünümü kutladık. Büromu bir gün önce çiçekler ve balonlarla süsledim. Yemekleri annemle birlikte yaptık. Genelde meze türü ağırlıklıydı, en iyisi sayayım ben size sofrada neler vardı: Köfte, pırasalı börek, humus, haydari, turplu havuçlu salata ve köfte yemeyen vejeteryan arkadaşlarım için falafel.


Haydariyi ben yaptım ve ilk defa peynirli yaptım. Orjinalinin içinde beyaz peynir olduğunu biliyor muydunuz ve böyle çok daha enfes olduğunu?.. Tarifini aldığım site burası (TIK). Farklı olarak naneyi yağda kızdırmadan yoğurtla karıştırdım ve yağ koymadım çünkü ev yoğurduyla yaptım, zaten suluydu. Süzme yoğurtla daha enfes olur eminim.

Falafeli de ikinci olarak yapıyorum, neredeyse köfteden güzel oldu! Devamlı aynı tarifi kullanıyorum, Arda'nın Mutfağı'ndan, tarifi burada, farklı olarak kişnişi toz olarak kullandım.

Yemekten sonra arkadaşlarımdan biri saz çaldı, söyledik. Ben bir öykü yarışmasına katılacağım öykümün yazdığım kısmını bana okuttular ve çok güzel tepkiler aldım, şevkim arttı :) Birkaç saat sonra da pastamı kestik. Sıradışı, samimi, güzel bir gündü. Mart ayında Bahara hoşgeldin partisi düzenlemeyi düşünmeye başladım.




Giydiğim bluzu bir gün önce aceleyle Coton'dan aldım, bedenlerine bile bakamadım :) elime Large'ı geldi, denedim, biraz bol olsa da aldım. Üstelik 26 liraya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder