7 Şubat 2017 Salı

41. Yaşgünüm

Tam 41 yıl önce bugün karlı, tipili bir Bursa akşamüstüsünde ben doğduuum! :) Genellikle doğumgünüm yılın en soğuk günlerindendir, yağmur veya kar yağar. Nitekim bugün Antalya'da yağmur yağdı. Aslında kutlamayı cumartesi günü yapacağım ve sonrasında bunu size anlatırım ama şimdi gezi yazısı yazacağım, tam gününe denk geldi, doğumgünüm olduğunu söylemem gerekti.

Gelelim bu pazar günü yaptığım geziye. Antalya'nın doğusunda Manavgat ilçesinin Taşağıl nahiyesinde başlayan yürüyüşümüz Çakış mevkiinde sona erdi. Benim paylaşacağım fotoğraflar genellikle yürüyüşün başlarında çekildiği için Taşağıl'a ait. Manavgat Çayı'nın üzerinde inşaa edilmiş regülatörü de gördük. Baraja su toplamak için gerekli bir tesis olduğunu düşünüyorum. Kapalı bir hava vardı pazar günü ve yağmur yağacak diye yürüyüşün başlangıcında biraz strese girdim çünkü yağmurluk ve yedek kıyafet getirmemiştim. Yağmurluk yerine termosla sıcak şarap götürdüm :) Çantam küçük olduğu için ikisinden birini seçecektim ve ben sıcak şaraba karar verdim. İyiki de öyle yapmışım, şansa yürüyüş bitip araca binene kadar damla düşmedi o koyu gri bulutlardan. Ama strese girmektense bu tip havalarda ne olursa olsun yağmurluğu çantaya tıkıştırmaya karar verdim.

Arkadaşımla bol bol sohbet ederek 14 km yürüdüğümüz, zevkli bir gün oldu. Nereye gideceğin değil de, kiminle gittiğin önemliymiş ya, çok doğru bir söz ;) Geçtiğimiz yerler de güzeldi ama, Antalya'mız o konuda paha biçilemez değerde :)


Su sporlarının yapıldığı göletler

Portakal ve nar bahçeleri yanyana

Belli ki önceden sahiplenilip sonra bırakılmış bir köpek. Çok uysaldı, km.lerce bize eşlik etti.

Şirin bir köy manzarası


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder