1 Aralık 2015 Salı

Güzel Sözlere Rastladım Pinterest'te


Dün akşam şirin mi şirin fotoğrafların eşiliğinde birsürü güzel söz, kısa kısa alıntılar okudum Pinterest'te. En beğendiklerimi de telefonuma yazdım, tabi sözlerin hepsi İngilizce. Şimdi onları Türkçe'ye çevirerek aktaracağım size :)

***** Neredeyseniz tam olarak orada olun, aksi takdirde hayatı kaçırırsınız. Budha

***** Acının kaynağı bağlılık/bağımlılıktır. Budha

***** Sakinlik hareket etmemek değildir. Huzurla hareket etmektir.

***** Sevgiyle ne kadar motive olursanız, hareketleriniz o kadar korkusuz ve özgür olur.

***** Öyle bir şekilde sevmelisiniz ki, sevdiğiniz insan kendini özgür hissetsin. Thich Nhat Hanh

*****  Zihinle yaşadığımız zaman, hayat zordur, çok zordur. Kalple yaşadığımız zaman, hayat tatlıdır, çok tatlıdır. Sri Chinmoy

Biraz az gelmiş olabilir ama ben gittikçe daha seçici oluyorum sanki. Küçük de olsa bir ışık yakmış olmak umuduyla, iyi çalışmalar... 

www.poppyloves.co.uk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder