8 Ağustos 2023 Salı

Yakin-e Yol - Buket Tahmaz kitap yorumu

Buket Tahmaz'ın iki kitabını kuzenim bana alıp, yazara imzalatıp kargoyla gönderdi. Yazarla tanışıyorlar, kendisi okumuş kitaplarını ve benim de okumamı istedi. Kitap maneviyatıma katkıda bulunduğu için kuzenime buradan teşekkür ediyorum.



 Kitapta İnci, anne ve babasını kaybettikten sonra varlığını ve yaşamı sorgulamaya başlıyor. Birçok kişisel gelişim seminerine ve dini sohbetlere katılıyor. Hayatında yaşadığı olumsuzlardan dolayı pek çok şeye tepkili ve öfkeli. Anne ve babasının ölümünden birkaç ay sonra ablasının evlenmesine de tepki gösteriyor ve ikisinin yolları ayrılıyor. Zeyno adlı çok yakın bir arkadaşı var, onunla yaşamaya başlıyor.

Sonunda hayatın amacını, "ben neyim?" gibi soruları, Kur'an'ın ayetleriyle açıklayan Berzen'in konuşmaları ilgisini cezbediyor, kendi fikirleriyle benzerlik de gösterdiği için Berzen'in seminerlerinin devamlı takipçisi oluyor. Böylelikle İnci hem aklındaki sorulara cevap, hem de aşkı buluyor :)

İçeriği dolu bir kitap ve doğru zamanda karşıma çıktı. Okumak isterseniz internet kitapçılarında bulabilirsiniz sanıyorum.

10 yorum:

  1. Kapağı çok güzelmiş, konusu da ilgi çekici. Güzel bir tanıtım olmuş, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. hımmm pekiii teşekkürleer :)

    YanıtlaSil
  3. Hepimizin aklımdaki sorulara cevap veren bir kitap anladığım kadarıyla, çok güzel anlatmışsınız siz de elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, akıldaki soruları aydınlatabilir. Teşekkür ederm :)

      Sil
  4. konusu okuma tarzıma yakın gibi geldi, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. Aramakla bulunmaz ama bulanlar arayanlardır, demişler:)

    YanıtlaSil
  6. Kitap ilgimi çekti. Not aldım, teşekkürler

    YanıtlaSil