1 Ocak 2019 Salı

(Güle güle) 2018 Mimi

2018'in son dakikalarında Burası Hayal Kahvesi blogunda gördüğüm mimi cevaplandırmak istiyorum. Yemekler, pastalar yendi, fotoğraflar çekildi eh şimdi de herkes kendi köşesine çekildi sanki bizim evde. 



1) 2018 senin için nasıl geçti?
Benim için diğer yıllara oranla biraz daha verimsiz geçti sanırım. Yani keyfi geçti, çok sıkı çalışamadım, çok fazla faydalı olamadım gibi hissediyorum. Bir de hastalıklarla geçti, üstelik bunlar uzun sürdü. Gitsin bitsin bu 2018 diyorum kısaca.

2) Bu yıl yapmak istediğin ama yapamadığın birşey var mı?
İstediğim kadar aktif olamadım. Çok çalışamadım ve istediğim kadar konser, tiyatro ve kültürel aktivitelere katılamadım.

3) 2018'i bir tatlıya benzetsen neye benzer?
Bayatlamış lokma tatlısı :D çiğnemesi zor olur, tat vermez :)

4) Bu yıl en çok sevindiğin olay nedir?
Kanada'ya gidip yeğenimle zaman geçirmek. 

5) Bu yıl en çok hangi filmi, diziyi, müziği ve kitabı beğendin?
Daniel Radcliffe'nin Orman filmi beni en çok etkileyen film oldu. Tek bir diziyi takip ettim zaten, bir Kore Dizisi olan Aşka Yolculuk, beğendim. Müzik, şu an dinlediğim Frank Sinatra, yeniyılı bizimle geçiren dayımın tavsiyesiyle açtım. Kitap, Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisinin ilk kitabı, Yakut Kırmızı beni çok sardı.

Dakikalar kala güzel bir yıla adım atmak dileğimle...

7 yorum:

  1. Güzel sene bitmiş, güzel bir sene başlamış mutlu yillar

    YanıtlaSil
  2. Kanada tatili bence kotu anilari silsin guzel bir 2019 gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir de yazın sık sık yaptığım tekne turları var :) daha güzel bir yıl geçirelim :)

      Sil
  3. Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisini çok severek okumuştum.

    Umarım 2019 daha güzel geçer. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil