28 Ocak 2019 Pazartesi

A.R.O.G filmi

Antalya'da oluşan hortumları ve sel felaketini duymuşsunuzdur. Bugüne kadar sıcaklık Antalya mevsim normallerinin oldukça altındaydı. Dondurucu soğuklar ve haftalarca süren bulutlu havalar, ara ara yağış ve rüzgar. Sonunda birkaç gün en uç halini alıp doğal afetlere sebep oldu. Dün hava sakinledi, bugün ise ılık ve pırıl pırıl güneşliydi. 

Dün baktım evde bilgisayar başında kafama hiçbirşey girmiyor, kafamı boşaltmalıyım ki tekrar dolabilsin düşüncesiyle dışarı attım kendimi, sahil yolunda 6-7 km yürüyüş yaptım. Ardından annemle büroya gidip temizlik yaptık. Eve gelince yorgunluktan kanepeye serildim ama bu sefer de duş almam gerekiyordu, duşumu da aldıktan sonra tekrar uzanıp film izledim. İşte o an izlemek için aklıma gelen ilk film Arog oldu.  


Film 2008'de vizyona girmiş, sanırım internete düşünce izlemiştim ama neredeyse tamamen unutmuşum. Hemen hemen herkes de izlemiştir diye tahmin ediyorum ama uzun süre olduysa hatırlama zamanı gelmiş olabilir.

Arif, Komutan Logar tarafından 1 milyon yıl öncesine gönderilir. Burada taş devri insanlarının çağ atlaması için yoğun bir çabaya girer. Taşo, kısa sürede Arif'in kankası olur üstelik düşman kabile liderinin kızına aşıktır. Ozan Güven Taşo karakteriyle biraz saf ve aptalı oynuyor, bir sahnede Kemal Sunal'ın oyunculuğunu birebir kopyalamış, gönderme yapılmış ki filmde birçok farklı gönderme var.

Bazı mantık hataları olsa da izlemeye değer, izlediyseniz hatırlamaya değer :) Mutlu bir hafta olsun hepimize.

4 yorum:

  1. Arşivimde olan bir seri film. Paylaşım için teşekkür ederim, mutlu bir hafta olsun sizin içinde... Selam ve Dua ile
    ...

    YanıtlaSil
  2. çOK GÜLDÜĞÜM filmlerden

    YanıtlaSil