11 Ocak 2019 Cuma

Bugünlerde ben

Bugünlerde yaptığım işlere oldukça motive olmuş olarak devam ediyorum, aman nazar değmesin. Sanırım beni motive eden faktörlerin başında Tübitak projemizin kabul edilmesi ile birlikte projeye başlamamız ve ödemelerimizi almamız oldu. Doktora tez aşamasında her dönem sonu girilen komite sürecim biraz uzamış olsa da, onun üzüntüsünü dağıttı bu gelişme.

İki gün önce ofisimde mesai sonrası ufak bir parti verdim arkadaşlarıma. İkram olarak portakal, taze kuru ve yaş pasta ayrıca kıymalı pide vardı. Niyetim elmalı turta ve kıymalı börek yapmaktı ancak sabah arazi çalışmasından sonra yorgunluktan kendimi ofise zor attım ve herşeyi hazır aldım. Daha önce bulundurduğum bir şişe tekila vardı. Tuz ve limon suyuyla kokteyl hazırladım, margarita gibi oldu. 


İçkilerimizi içip yiyeceklerimizi yerken birbirimize şimdiye kadar hayatımızda geçirdiğimiz en zor, en bunalımlı süreçleri anlattık. Ortak nokta ise bu süreçleri yanlız atlatmak zorunda kalmamızdı. Bu sıkıntılı süreçleri yanlız yaşadıktan sonra hayatın bundan sonra getirebileceği trajik olayları korkmadan aşabileceğimizi düşündüğümüzü dile getirip yine de birbirimizin yanında olduğumuz için şükrettik. 

Sonra gelsin oyun havaları, göbek atmalar, 80'li yılların pop müzik parçalarıyla yorgun düşene kadar dans :)) 

Günlerim sabahları ve öğleden sonra 4'e kadar üniversitede sonrasında akşam 8'e kadar ofisimde geçiyor. Ufak tefek dokunuşlarla ofis dekorunu yenilemeye bayılıyorum, bu dekor alışverişlerinden en çok sevdiklerim ise mum ve çiçek almak. Dün de Migros'tan sümbül aldım, üçü bir arada :) İçerisi ısınınca kokuları tüm odayı kapladı, müthiş sevdim. Fiyatı da uygun 11 tl.


Bende son gelişmeler işte böyle, 2019 şimdiye kadar iyi geçti diyebilirim. Sevgiler

12 yorum:

  1. Yoğun çalışmak insanı genç ve dinç tutar... ne güzel kosturuyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) evet hareket arttı hayatımda bu ara.

      Sil
  2. sümbüllerde şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum, kokuları da oda parfümü gibi :)

      Sil
  3. Projelerin kabul edilmesine sevindim..Allah şansınızı yaver getirsin herşey istediğimiz gibi olsun

    YanıtlaSil
  4. sümbülü ve kokusunu çok severim, mutlulukla büyütün, arkadaşlarla eğlenceli bir ortam ise en sevdiğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben de arkadaş ortamını çok seviyorum :)

      Sil
  5. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoş geldiniz :) Hemen bakayım sizinkine ben de..

      Sil
  6. Sümbüller çok hoş çiçeklere bende bayılıyorum insana mutluluk veriyorlar :)

    YanıtlaSil